مرجع خبری پرسپولیس : تمرین امروز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که دنیزلی با در نظر گرفتن تمرینات شاداب به نوعی سعی داشت روحیه بازیکنان را بیش از پیش بالا ببرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛  برای حضور در تمرین صبح امروز پرسپولیس بازیکنان از ساعت 10 در مجموعه ورزشی درفشی‌فر حاضر شدند و این تمرین از ساعت 10:30 به صورت رسمی آغاز شد.

 

در ابتدا دنیزلی دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و سپس برنامه‌های گروهی با تمرینات سرعتی و استقامتی آغاز شد. در این تمرین که با حضور علی پروین برگزار شد، علی کریمی، وحید هاشمیان و محمد نوری به صورت اختصاصی دور زمین دویدند و بعد از 20 دقیقه علی کریمی از جمع آنها جدا شد و روی نیمکت نشست.

 

مربی دروازه بان‌های جدید پرسپولیس تمرینات ویژه‌ای را برای آمادگی بیشتر دروازه بان‌ها در نظر گرفت. این در حالی بود که تیم در یک سمت دیگر برنامه‌های آماده سازی را انجام می‌داد ولی این مربی دروازه بان‌ها را به سمت دیگر زمین برده بود.

 

تمرینات با صحبت‌های دنیزلی آغاز شد و پس از کارهای سرعتی استقامتی سرمربی پرسپولیس با در نظر گرفتن تمرینات شاد و جذاب سعی کرد روحیه بازیکنان بیش از این بالاتر ببرد.

 

در یکی از این تمرینات دنیزلی از بازیکنان می‌خواست در یک صف روی زمین دراز کشیده و نفر اول شروع به پریدن از روی آنها کند و در انتهای صف دراز بکشد. این کار از یک سمت زمین شروع می‌شد و تا سمت دیگر به پایان می‌رسید. بازیکنان حاضر در تمرین در دو گروه مختلف این برنامه جالب را انجام دادند. در ادامه فوتبال در فضای محدود که بازیکنان مجاز نبودند بیش از سه ضرب به توپ بزنند انجام شد که در یکی از این صحنه‌ها مجتبی شیری دچار مصدومیت شد اما این مصدومیت چندان جدی نبود.

 

در حالی که نیم ساعت به پایان تمرین باقی مانده بود علی کریمی با اجازه کادر فنی ورزشگاه را ترک کرد. وی در بیرون محوطه ورزشگاه با درخواست هواداران از ماشین پیاده شد و به نوعی آنها را سورپرایز کرد هواداران از کاپیتان پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیتش و آیا به اینکه به بازی با شهرداری می رسد سئوال کردند و او هم ابراز امیدواری کرد پرسپولیس با ادامه این روند بتواند همچنان هواداران را شاد کند. کریمی حدود 10 دقیقه در بیرون ورزشگاه با هواداران صحبت کرد و عکس یادگاری گرفت.

 

در پایان تمرین هم بازیکنان به فوتبال درون تیمی پرداختند که محسن عاشوری هم در ترکیب یکی از تیم‌ها حضور داشت. در نهایت پس از 15 دقیقه این فوتبال درون تیمی به پایان رسید در دقایق پایانی این فوتبال روی یک خطای شدید مهرداد اولادی دچار مصدومیت شد که این مصدومیت زیاد جدی نبود. در پایان تمرین هم علی پروین که در جایگاه خبرنگاران نشسته بود به رختکن تیم پرسپولیس رفت.

 

وحید هاشمیان دلیل تمرین نکردنش را مصدومیتی که از ناحیه سر در بازی با شاهین برایش پیش آمده بود عنوان کرد. البته امیرحسین فشنگچی هم در این تمرین دچار مصدومیت شد که به خبرنگاران گفت طی روزهای آینده وضعیتش برای بازی کردن مقابل شهرداری مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)