مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس از ساعت 11 امروز در مجموعه شركت واحد پيگيري شد. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن به حركات كششي، پاس‌كاري در حال حركت، حفظ توپ و پرسينيگ و تمرينات استقامتي پرداختند.

در ابتداي تمرين تمام بازيكنان در اظهارنظرهاي كوتاه نظر خود را درباره كريم باقري و خداحافظي‌اش از تيم ملي به مسئولان سايت باشگاه اعلام كردند. قرار شد به زودي نظرات بازيكنان به اطلاع هواداران برسد.

كريم باقري به دليل سفر به امارات و جلال اكبري به دليل مصدوميت غايب بودند. بازيكنان ملي پوش هم نبودند.

 

علي دايي كه به دليل پيگيري مراسم سالگرد پدرش عازم اردبيل شده بود صبح امروز به تهران رسيد و با تاخير 40 دقيقه‌اي در تمرين حضور پيدا كرد. به همين دليل كارهاي ابتدايي تمرين را حسين عبدي انجام داد.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس با دستور كاشاني در تمرين امروز حضور پيدا كرد تا جايگاه خبرنگاران را تغيير دهد. وي زماني كه علي دايي نبود ابتدا خبرنگاران را به سكوهايي كه در ورزشگاه شركت واحد بود انتقال داد و اعلام كرد ديگر جايگاه شما اينجا است اما پس از اينكه دايي پس از 40 دقيقه در تمرين حضور پيدا كرد به يكباره همه چيز عوض شد و ناگهان پس از 10 دقيقه به نماينده رسانه‌ها اعلام كردند به دليل اينكه مربيان گفته‌اند خبرنگاران صداي آنها را مي‌شنوند بايد جايگاه دوباره عوض شود. به همين دليل مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس به سمت خبرنگاران آمد و ضمن اينكه اعلام كرد جايگاه بايد تغيير كند گفت كه به زودي براي شما مكاني مناسب در نظر خواهيم گرفت.

اين اتفاق در شرايطي افتاد كه علي دايي به مدير روابط عمومي اعلام كرده بود خبرنگاران حق حضور روي صندلي و زير سايبان را ندارند.

غلامرضا رضايي و هادي نوروزي اختصاصي تمرين كردند و به تمرينات بدنسازي پرداختند. در تمرين استقامتي امروز عبدي تاكيد زيادي داشت تا مدافعان استارت‌هاي قدرتي بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)