خبرگزاری پرسپولیس :  تمرین امروز پرسپولیس با حضور علی کریمی برگزار شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت از ساعت 15:20 امروز در زمین درفشی‌فر برگزار شد و بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* علی کریمی در تمرین امروز حضور پیدا کرد. او با توجه به اینکه حدود یک ساعت و نیم با هماهنگی با ژوزه در تمرین حضور پیدا کرده بود پس از گذشت 30 دقیقه به دلیل پیگیری امورات شخصی‌اش برای سفر به مالزی پس از بدنسازی و تمرینات اختصاصی با علیپور فیزیوتراپ تیم، درفشی فر را ترک کرد. کریمی همچنین امروز پس از 3 هفته دویدن‌هایش را شروع کرد.

* نیسلون با رفع مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* با توجه به اینکه کریمی فردا به مراسم بهترین‌های آسیا می رود امروز بازیکنان و کادر فنی او را بدرقه کردند و برای وی در انتخاب بهترین‌های آسیا آرزوی موفقیت کردند. همچنین خداحافظی ژوزه و در آغوش گرفتن کریمی نیز در نوع خود بسیار جالب بود که باعث تشویق بازیکنان شد.

* علیرضا محمد مدافع سابق پرسپولیس برای رفع مصدومیتش به فیزیوتراپی این باشگاه آمد.

* مانوئل ژوزه از لغزندگی و گل آلود بودن درفشی فر  به خاطر بارندگی خوشحال بود. او به بازیکنان می‌گفت با توجه به اینکه شرایط انزلی را این طور برای من توصیف کرده‌اند بازی و تمرین در این زمین 2 روز قبل از بازی مقابل انزلی‌ها یک شبیه سازی بسیار خوب است.

* محمد قاضی با توجه به اینکه در تمرین صبح اختصاصی به فیزیوتراپی پرداخته بود، در تمرین بعدازظهر غایب بود.

* فیلم آخرین بازی‌های ملوان به دست کادر فنی رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)