مرجع خبری پرسپولیس : سعيد عزيزيان مربي سابق گلرهاي پرسپوليس ديروز طي دو مصاحبه با روزنامه‌هاي ورزشي به نوعي از ميثاق معمارزاده و حرف‌هايي كه بعد از اخراجش زده انتقاد كرد.

 

عزيزيان به اين مسائل اشاره كرد كه ميثاق هميشه مصدوم بوده و بعد از رفتن او حاضر به بازي در جام ولايت شده ضمن اينكه وي از فرصتي كه كادر فني طي سه بازي در اختيار او گذاشت استفاده نكرده است.

مربي سابق پرسپوليس همچنين انتقاداتي را به معمارزاده مطرح كرده و عملكرد او را طي ديدارهايي كه به ميدان رفت ضعيف دانسته است.

شايد هيچ‌كس تصور نمي‌كرد كه رابطه عزيزيان و استيلي تا اين حد با معمارزاده بد باشد اما بازي كردن ميثاق در جام ولايت درست بعد از اخراج عزيزيان اختلافات را پررنگ‌تر كرد و كار به جايي رسيد كه مربي اخراجي به صراحت از گلر اخراجي انتقاد كند.

اما پشت سر اين داستان، مساله‌اي نهفته است. مساله‌اي كه منجر به بدبيني استيلي و عزيزيان نسبت به ميثاق شد تا جايي كه او بعد از دربي و در شش بازي گذشته هرگز فرصت به ميدان رفتن را پيدا نكرد. قضيه از اين قرار است كه ميثاق بعد از دربي چند روزي با احمدرضا عابدزاده مربي مورد علاقه‌اش به‌صورت اختصاصي تمرين كرد و وقتي خبر اين اتفاق به مربيان پرسپوليس رسيد منجر به تيره شدن رابطه آنها با معمارزاده شد.

 

هر چند استيلي و عزيزيان درباره اين اتفاق مستقيما ميثاق را بازخواست نكردند اما اين دو مربي نمي‌توانستند مساله فوق را بپذيرند و هر روز كمتر از گذشته نسبت به گلر شماره 22 توجه مي‌كردند. اما داستان انتخاب شماره پيراهن معمارزاده هم براي خودش داستاني بود؛ داستاني كه از همان روزهاي اول رابطه اين گلر با سرمربي تيم را تحت‌الشعاع قرار داد، شايد به همين خاطر باشد كه در تمام تمرين‌هاي اين 5-4 ماه هيچ‌ عكسي از ميثاق و استيلي نيست؛ در واقع هيچ گفت‌وگوي صميمانه يا جلسه خصوصي بين اين دو نفر ديده نشد يا اگر هم بود به اختصار و خيلي سرد برگزار شد تا مشخص شود داستان شماره پيراهن، انتخاب گلر اول تيم و بازي دادن به حقيقي به اندازه كافي روي اين رابطه تاثير منفي گذاشته است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)