خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست و کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی جالب و خداپسندانه پس از تمرین امروز، از یک کودک معلول تقدیر کردند.

با توجه به اینکه این روزها در برخی از محافل ورزشی حاشیه‌ها جای کارهای فرهنگی و خداپسندانه را گرفته اما پس از تمرین امروز قرمز‌پوشان اتفاق جالبی با تدبیر سرپرست و کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس افتاد.

قرمز‌پوشان پس از تمرین امروز در شرایطی که آماده رفتن به منازل خود بودند ناگهان با کودکی معلول به نام رامین مواجه شدند. این پسربچه که کلاس سوم دبستان است و از ناحیه دو دست معلولیت دارد با تدبیر شیرینی سرپرست پرسپولیس و کادر پزشکی و هماهنگی‌های لازم با آسایشگاه معلولان زیرنظر بهزیستی و تلاش‌های دکتر جباری در تمرین امروز قرمز‌پوشان حضور پیدا کرد و با برخورد گرم بازیکنان کادر فنی مواجه شد. این پسر بچه که در تمرین امروز اشک شوق از چشمانش جاری شده بود با کلیه بازیکنان عکس یادگاری انداخت و سپس علی کریمی پیراهن خود را با امضایش در مقابل بازیکنان به او اهدا کرد.

رامین 9 ساله نیز گفت: هرگز فکر نمی‌کردم که امروز پرسپولیسی‌ها را از نزدیک ببینم. من عاشق پرسپولیسی‌ها هستم و خدا را شکر می‌کنم که امروز این اتفاق افتاد.

در پایان پرسپولیسی‌ها قول دادند که از این به بعد بیشتر با رامین که عاشق پرسپولیس است در ارتباط باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)