پرسپولیس نیوز : چهارمین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهدای ساری و با حضور 500 هوادار برگزار شد.

چهارمین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی یک هفته‌ای مازندران از ساعت 16 و 40 دقیقه امروز در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد.

در این تمرین پرسپولیسی‌ها در قالب سه گروه ابتدا به حفظ توپ و پرسینگ، سپس کارهای هوازی و سرعتی و تمرینات گل‌زنی پرداختند.

 

 * در حرکتی جالب هواداران پرسپولیس به وسیله موتور و ماشین کاروان این تیم را از هتل تا ورزشگاه شهدای ساری اسکورت کردند.

*حدود 500 هوادار با تجمع مقابل هتل سرخپوشان آنها را از هتل تا ورزشگاه شهدای ساری با در دست داشتن پرچم‌ها و نصب آنها بر روی خودروشان بدرقه کردند. البته با توجه به تعداد خودروها ترافیک سنگینی در اتوبان قائم‌شهر به وجود آمده بود.

*نیروی انتظامی امروز هم قرمزپوشان را از هتل تا ورزشگاه و بالعکس اسکورت می‌کرد. اما امروز نکته جالب این بود که یک دستگاه ماشین عروس نیز به اسکورت سرخپوشان پرداخت.

 

 بازیکنان پرسپولیس امروز در حالی راهی محل تمرین خود شدند که بیش از روزهای اخیر با استقبال هواداران روبرو بودند.

این استقبال به شکلی بود که بازیکنان فاصله 5 کیلومتر هتل تا محل تمرین را در زمانی بیش از آنچه تعیین شده بود طی کردند.

اعضای تیم حدود ساعت 17 به ورزشگاه رسیدند، زمانی که یکی از بازی های لیگ دو جریان داشت. یکی از تیم های حاضر در این بازی تیم ماشین سازی بود که در همان هتل محل اسکان سرخپوشان اقامت داشتند.

*پرسپولیسی‌ها در حاشیه تمرین امروز از مأموران نیروی انتظامی بابت همکاری‌شان و همچنین مسئولان برگزاری تورنمنت چهارجانبه سرداران بابت همکاری‌های لازم تقدیر کردند.

 تمرین پرسپولیس پس از پایان این بازی از ساعت 17:20 آغاز شد. نکته جالب توجه در مورد تماشاگران این تمرین حضور خانواده ها روی سکوها بود.

* با تشخیص کادر فنی بازیکنان امروز در چمن طبیعی تمرین کردند.

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس زیر نظر غلامپور تمرینات جالبی را انجام دادند که این تمرینات مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

همچنین ابراهیم تقی پور بازیکن سابق پرسپولیس با حضور در ورزشگاه تمرین سرخپوشان را به نظاره نشست.

تمرین با گرم کردن و انجام حرکات کششی آغاز شد. سپس نوبت به استارت ها و تمرینات هوازی و کار با موانع رسید. پس از آن بازی فوتبال در کمتر از یک دوم زمین انجام شد که هدف از آن بازی تحت فشار بود. در تمام این مدت گلرها تمرینات جداگانه ای را دنبال می کردند و بازی فوتبال بدون آنها جریان داشت. تمرین سرخپوشان از ساعت 18 با روشن شدن نورافکن ها زیر نور انجام شد.

امروز همچنین کریم باقری هم پا به توپ شد و پیام صادقیان هم برای لحظاتی دچار آسیب دیدگی بود که با رسیدگی کادر پزشکی مشکل وی برطرف شد.

سانتر از جناحین و شوت به سوی دروازه نیز از تمرینات تاکتیکی امروز سرخپوشان بود.

 

 * تعدادی از آذری زبا‌ن‌های ساکن ساری بنر بزرگی از علی دایی را به ورزشگاه آورده بودند.

*در حاشیه تمرین امروز علی دایی بارها به بازیکنان تذکر می‌داد که در هنگام حمله قدر فرصت‌های به دست آمده بر روی دروازه حریف را بیشتر بدانند و از آن بهترین استفاده را کنند.

 

* با توجه به اینکه پرسپولیس فردا در دیداری دوستانه به میدان می‌رود بازیکنان تمرین سبکی را در دستور کار داشتند.

 

*پرسپولیسی‌ها قرار است فردا در اولین بازی خود در چارچوب تورنمنت چهارجانبه از ساعت 14 و 30 دقیقه به مصاف حریف لیگ یکی خود صدرا بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)