خبرگزاری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس مقابل دوربین خارج از گود در مورد مسائل مختلف به بحث پرداختند.

آخرین تمرین تیم پرسپولیس قبل از دیدار مقابل ملوان از ساعت 14.35 بعد از ظهر امروز پشت در‌های بسته برگزار شد. در این تمرین بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به دو گروه سفید و قرمز به فوتبال دستگرمی پرداختند.

* حدود 20 هوادار در تمرین امروز پشت درهای بسته حضور داشتند که آنها وقتی دوربین خارج از گود را در میان خود دیدند به اظهار‌نظر‌هایی مختلف درباره وضعیت پرسپولیس، کادر فنی ایرانی انجام دادند. سپس با تشویق برنامه خارج از گود و گزارشگر این برنامه تشکر خود را از نگاه ویژه به پرسپولیس اعلام کردند.

در بین هواداران دو دستگی نیز دیده می‌شد. تعدادی موافق مربیان ایرانی بودند و تعدادی مخالف. همچنین چند هوادار ملوان نیز در تمرین امروز پرسپولیس دیده شد که با برخورد هواداران قرمز‌پوش مواجه شدند.

* در تمرین امروز کریم باقری، ادموند بزیک و مجتبی حسینی دستیاران یحیی گل‌محمدی حضور داشتند. البته بزیک با سایر بازیکنان پا به توپ شد.

* قاضی به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* در تمرین امروز با توجه به بازی فردا مقابل ملوان اجازه هرگونه فیلمبرداری و دیدن از این تمرین حتی برای پدرانی که برای مدرسه فوتبال به ورزشگاه درفشی فر آمده بودند، ممنوع بود.

* در پایان تمرین قرمز‌پوشان ضربات پنالتی تمرین کردند.

* فوتبال دستگرمی قرمز‌پوشان آنقدر حساس شده بود که گل‌محمدی به بازیکنان تذکر می‌داد برای جلوگیری از هرگونه مصدومیت فشار بازی را کمتر کنند.

*هواداران و لیدر‌های پرسپولیس بابت اظهارات مازیار زارع ناراحت بودند.

*محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در تمرین حضور پیدا کرد و با بازیکنان به صحبت پرداخت.

*تمرینات پرسپولیس بعد از بازی با ملوان در حضور تماشاگران برگزار می شود.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در چارچوب جام حذفی فردا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)