مرجع خبری پرسپولیس :

علي پروين نخستين جلسه تمريني‌اش را با تيم استيل‌آذين پشت‌سر گذاشت. سلطان سرخ‌ها كه اعلام كرده بود قصد دارد استيل‌آذين را بسازد، صبح ديروز با لباس ورزشي در تمرينات اين تيم حاضر شد.


پروين كه پس از مدت‌ها دوري از فوتبال با لباس ورزشي در تمرينات يك تيم حاضر مي‌شد، در ابتدا دقايقي براي بازيكنان استيل‌آذين صحبت كرد: «من بازي‌هاي شما رو ديدم… خوب بازي مي‌كنين اما نتيجه نمي‌گيرين. البته بدشانس هم هستين، ولي اين همه مشكلات تيم نيست. بايد رفاقت‌ها را در تيم خيلي بيشتر كرد. از طرف ديگه شما زحمت مي‌كشين، تلاش مي‌كنين ولي در بازي كه مي‌رين بي‌خيال مي‌شين و تمرين رو ول مي‌كنين. يه جورايي وامي‌رين! اگر رفاقت و همدلي بيشتر باشد، همه مشكلات استيل‌آذين حل مي‌شود.» تمام صحبت‌هاي فني و روحي و رواني پروين براي بازيكنان همين چند جمله بود و پس از اين بود كه تمرينات جديد سلطان براي استيل‌آذيني‌ها شروع شد. در حالي كه پروين با ذوق و شوق خاصي كار با استيل‌آذين را شروع كرده بود، بازيكنان اين تيم از نحوه تمرينات و نوع كارهاي پروين اصلا راضي به نظر نمي‌رسيدند.


افشين پيرواني، مربي تيم استيل‌آذين كه در نخستين روز حضور پروين در خيريه عمل با كت و شلوار در محل تمرين حاضر شده بود، ديروز با اجازه پروين لباس ورزشي پوشيد و پس از صحبت در جمع بازيكنان كارش را آغاز كرد.

كريمي: اين تمرين‌ها مال دهه شصته
خبرنگار گل در محل تمرينات استيل‌آذين كه براي ديدن تمرينات جديد علي پروين به خيريه عمل رفته بود، از اعتراض و نارضايتي بازيكنان اين تيم به نوع تمرينات پروين خبر داد. البته اين پايان ماجرا نبود، چون طبق گزارش خبرنگار ما تعدادي از بازيكنان استيل‌آذين بارها در اين مورد به اعتراض پرداخته و حتي كار به جايي رسيد كه نزديكان اين تيم نيز متوجه نارضايتي بازيكنان شدند.


تعدادي از بازيكنان استيل‌آذين كه از تمرينات پروين به شدت دلخور و ناراضي به نظر مي‌رسيدند، بارها به سوي علي كريمي و مهدوي‌كيا رفته و با كاپيتان‌هاي استيل‌آذين در اين مورد صحبت كردند. كريمي كه نسبت به ديگر بازيكنان دل و جرات بيشتري دارد و معمولا خيلي صريح و بي‌رودربايستي صحبت مي‌كند، پس از شنيدن صحبت‌هاي بازيكنان استيل‌آذين گفت: «نمي‌دونم چرا اين تمرينات رو مي‌دن. اگه حرف بزنيم مي‌گن حاشيه درست شده و اگر حرف نزنيم دوباره يك لشكر مصدوم مي‌ديم. اين تمرين‌ها مال دهه 60 بوده. به خدا ديگه خيلي چيزها عوض شده و بهتره كه يه برنامه بهتر داشته باشن…»


كريمي كه به شدت تلاش مي‌كرد صحبت‌هايش به بيرون درز نكند، وقتي متوجه صحبت‌هاي درگوشي و پچ‌پچ‌هاي نزديكان كادر فني شد، از خجالت آنها نيز درآمد. كريمي قبلا نيز بارها در اين مورد تذكر داده بود، پس از صحبت‌هاي درگوشي نزديكان كادر فني با صداي بلند مدير تداركات استيل‌آذين را صدا كرد: «آقا الياس، آقا الياس، چهار تا ساندويچ مغز براي اينها بگير بخورن! من فكر مي‌كنم كه اينها خيلي به ساندويچ مغز احتياج دارن. بده بخورن، من حساب مي‌كنم!» كريمي كه از شكست‌هاي اخير استيل‌آذين و اتفاقات باشگاه به شدت دلخور و نگران است، اين روزها حال و روز چندان خوبي ندارد و شايد به همين دليل بود كه كريمي با نظر مربيان استيل‌آذين بارها مجبور شد با مصدوميت و حتي در پست غيرتخصصي به ميدان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)