نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در روزی شروع می شود که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید در همان روز لیست نهایی خود را به AFC ارائه دهند.

به نقل از مهر، نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه گذشته به اتمام رسید تا تیم ها برای حضور هرچه بهتر در فصل آینده این مسابقات به دنبال جذب بازیکنان مدنظر خود در نقل و انتقالات تابستانی شوند.

شیوع بیماری کرونا که باعث به تعویق افتادن تقویم بازی های فصل جاری شد زمان پنجره نقل و انتقالات تابستانی را نیز دستخوش تغییر کرد تا باشگاه های حاضر در مسابقات فصل آینده از ششم شهریورماه بتوانند با بازیکنان جدید خود قرارداد رسمی ببندند.

کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال که جلسات متعددی را با مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا داشت در حالی زمان شروع پنجره نقل و انتقالات را انتخاب کرده که در همان روز تیم های فوتبال پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهرخودرو بایستی لیست نهایی را به AFC ارسال کنند.

پیگیری ها نشان می دهد مدیران این باشگاه ها در هفته گذشته نیز جلساتی را با حمیرا اسدی رئیس امور بین الملل فدراسیون داشته اند که قرار است رایزنی های لازم برای گرفتن زمان بیشتر از کمیته مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا انجام شود.

ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ۲۴ شهریورماه بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می شود که تیم های حاضر باید لیست اولیه خود را به AFC ارسال کنند و سپس تا پایان وقت اداری دوشنبه ششم شهریورماه اسامی نهایی را با توجه به بازیکنان جدید و خروجی های خود ارائه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)