فرشاد احمدزاده وینگر 32 ساله تیم سپاهان دومین خرید پرسپولیس خواهد بود.

فرشاد احمدزاده وینگر سابق پرسپولیس که چند سالی در سپاهان و فولاد بازی کرد، قرار بود اولین خرید قرمزها باشد و او به تیم سابقش برگردد. با این حال مشکلاتی که در راه صدور رضایتنامه این بازیکن از طرف باشگاه سپاهان رخ داد، باعث شد تا پرسپولیسی شدن این بازیکن با مشکل روبرو شود.

در قرارداد احمدزاده با سپاهان بند فسخ ۶ میلیاردی وجود داشت اما چون در فدراسیون فوتبال ثبت نشده بود، او باید باشگاه سپاهان را برای جدایی راضی می‌کرد. سپاهان به دریافت همین مبلغ هم قانع بود اما استقلال و جواد نکونام وارد ماجرا شدند و برای شکار این وینگر ۳۱ ساله اقدام کردند.

گویا تمام توافق‌ها انجام شده تا احمدزاده راهی پرسپولیس شود. البته تنها با این تفاوت که بعد از ورود استقلال به ماجرای جذب احمدزاده، سپاهان ۴ میلیارد به مبلغ رضایتنامه او اضافه کرد . توافق با احمدزاده انجام شده و قرار است بعد از واریز پول به حساب سپاهان، رضایتنامه او هم برای پرسپولیس صادر شود و تا ساعاتی دیگر جهت امضای قرارداد در باشگاه پرسپولیس حاضر شود.

بعد از جذب ایوب العملود مراکشی،فرشاد احمدزاده دومین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. احتمالاً با حضور احمدزاده، بحث جذب وینگر در پرسپولیس به پایان می‌رسد.

این بازیکن با انتشار پستی از هواداران سپاهان هم خداحافظی کرد:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)