مرجع خبری پرسپولیس : ماجرای مهدی کیانی و اختلافاتش با امیر قلعه نوعی آنقدر برای همه تکراری شده که سردار جعفری ترجیح می دهد هر چه زودتر مقدمات حضور بازیکن تیمش را در یکی از تیم های لیگ برتری فراهم کند.

 

کیانی که در زمان حضورش در تراکتورسازی با پیراهن شماره 6 این تیم بازی می کرد به دنبال راهی است تا نام خود را از لیست باشگاه تبریزی خارج کند چرا که به نظر می رسد نه او و نه قلعه نوعی دیگر حاضر به ادامه همکاری نیستند.

باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده تنها از تیم های مس سرچشمه کرمان و راه آهن شهر ری پیشنهاد رسمی دریافت کرده اما به نظر می رسد حقیقت با آنچه از سوی تبریزی ها اعلام شده تفاوت هایی دارد چرا که از همان ابتدای فصل پرسپولیس و ذوب آهن سخت به دنبال جذب هافبک دفاعی تراکتورسازی بودند اما کیانی از آنجایی که یک سال از قراردادش با تیم تبریزی باقی مانده بود به ناچار در این تیم ماندگار شد.

 

کیانی که این روزها به صورت انفرادی تمرین می کند برای پیوستن به پرسپولیس تنها امضای سردار جعفری را کم دارد، این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم نسبت به حضور این بازیکن در پرسپولیس تمایل زیادی دارند چرا که باشگاه پرسپولیس حاضر شده کل مبلغ رضایتنامه این بازیکن را به تبریزی ها پرداخت کند.

 

علاوه بر این تراکتورسازی با جذب قاسم حدادی فر دیگر نیازی به مهدی کیانی ندارد و به نظر می رسد طی روزهای آینده توافق نهایی برای حضور این بازیکن در پرسپولیس صورت خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)