مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد با مربی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ برای حضور در کادر فنی این تیم هستند.

 

پس از آنکه حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد، اعلام کرد که “میشائیل هنکه” به عنوان دستیار اول او را در امر هدایت این تیم همراهی خواهد کرد.

 

این مربی 54 ساله آلمانی که در تیم‌های بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند دستیار اول “اوتمار هیتسفلد” آلمانی بوده است، با گذشت 12 روز از انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس هنوز در تمرینات این تیم شرکت نکرده و حتی به ایران نیامده است.

 

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از رایزنی و گفتگو با مدیر برنامه‌های میشائیل هنکه در نهایت با این مربی به توافق رسیدند تا در آینده‌ای نزدیک پذیرای او در تهران باشند. اگر مقدمات حضور هنکه در تیم فوتبال پرسپولیس فراهم شود، این مربی طی هفته پیش رو در تمرینات تیم فوتبال این باشگاه حضور می یابد.

 

در حال حاضر مراحل آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر حمید استیلی و سعید عزیزیان برگزار می شود. هنکه 54 ساله در تیم‌های “ساربروکن” و “کایزرسلاترن” نیز به عنوان سرمربی فعالیت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)