مشخص نیست که در صورت انتقال استگن به بارسا، پینتو دراین تیم بماند یا نه ولی بعیداست که این اتفاق بیفتد. در صورت جدایی پینتو از بارسا،آنها ممکن است برای جذب رینا دست به کار شوند.

کادنا سر در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه بارسلونا با تر استگن، دروازه بان باشگاه مونشن گلادباخ به توافق رسیده اند که درپایان رقابت های این فصل به باشگاه کاتالان منتقل شده و جانشین ویکتور والدس گردد.

این دروازه بان جوان می تواند بدون نیاز به هیچ مذاکره ای با رقمی در حدود 8 میلیون یورو از گلادباخ جدا شود و البته توافقات ابتدایی دراین زمینه به دست آمده.دراین میان صحبت از مبلغ 2 میلیون یوروی متغیر دیگرنیز در میان است؛ البته سران بارسا هنوز تلاش می کنند تا از این مبلغ بکاهند. این دروازه بان جوان تنها 21 سال دارد ولی سران باشگاه کاتالان مارک آندره تر استگن را گزینه ایده آلی برای جانشینی والدس می دانند.

دراین میان سران باشگاه بارسلونا درنظر دارند تا خبر انتقال این دروازه بان آلمانی به تیمشان را بعد از اتمام قرارداد ویکتور والدس با بارسا در 30 ژوئن سال 2014 اعلام کنند. استگن ، محصول آکادمی فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ است که در سال 2010 به تیم اصلی رسید و تجربه حضور در سه بازی ملی به عنوان جانشین مانوئل نویر را نیز دارد. قرارداد کنونی او با مونشن گلادباخ تا سال 2015 اعتبار دارد.

البته هنوز مشخص نیست که در صورت انتقال او به بارسلونا، پینتو دراین تیم خواهد ماند یا نه ولی بعیداست که این اتفاق بیفتد. در صورت جدایی احتمالی پینتو از بارسا، سران بارسا ممکن است برای جذب په په رینا تلاش کرده و یا به ماسیپ، دروازه بان تیم پایه ای شان اعتماد کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)