سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: توماس هسلر پس از مشورت با خانواده خود روز چهارشنبه جواب نهایی را به ما اعلام خواهد کرد.

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مذاکره با توماس هسلر برای قبول مربی‌گری تیم فوتبال پدیده اظهار کرد: از نظر دیدگاه‌های فنی و تاکتیکی و مسائل مالی با هسلر به توافق رسیدیم اما او به آلمان بازگشت و بنا شد با خانواده‌اش در این باره صحبت کند تا تصمیم نهایی را بگیرد. البته من توافق با هسلر را صددرصد می‌دانم و فکر نمی‌کنم مشکلی بابت آمدن او به تیم پدیده وجود داشته باشد. کما اینکه او در لحظه آخر به من گفت ان‌شاءالله همدیگر را خیلی زود در ایران خواهیم دید.

وی گفت: قرار شد او جواب نهایی خود را چهارشنبه برای من ایمیل کند و پس از آن من در سفری که به آلمان خواهم داشت، قرارداد را برای او ببرم تا در آنجا امضا کند. هسلر ساکن کلن است و با شهری که من در آنجا ساکن هستم، فاصله زیادی ندارد. از طرف دیگر من برای تحقیق در مورد برگزاری اردو در آلمان و چند بازی تدارکاتی برای تیم پدیده به آنجا خواهم رفت و ان‌شاءالله قرارداد را نیز در آنجا امضا خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: حتی هسلر را به داخل شهر مشهد بردیم و در خیابان با هم قدم زدیم تا او با مردم مشهد و فرهنگ آن‌ها آشنا شود. او خیلی از مردم و برخوردشان خوشش آمد و بسیار تمایل داشت تا با پدیده به توافق برسد.

وی درباره آخرین وضعیت قرارداد با بازیکنانی نظیر میلادنوری، دغاغله و میلاد غریبی نیز گفت: با این بازیکنان به توافق اولیه رسیده‌ایم و طی دو، سه روز آینده قرارداد نهایی را با آن‌ها امضا خواهیم کرد و مشکلی در این باره وجود ندارد. همچنین با یک بازیکن دیگر از تیم ملی مونته‌نگرو مذاکره کرده‌ایم و ان‌شاءالله با او نیز قرارداد خود را امضا می‌کنیم. ما تنها دو جای خالی دیگر خواهیم داشت که در آینده نسبت به جذب بازیکن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)