هواپیمای حامل کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به تاجیکستان پیش از این بطور اختصاصی در اختیار تیم‌های ملی پرتغال و دانمارک بود.

تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز یکشنبه با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد دوشنبه ترک کرد.

هواپیمای حامل سرخپوشان در این سفر پیش از این به طور اختصاصی در اختیار تیم های ملی پرتغال و دانمارک بود. این هواپیما با رنگ و لوگوی پرسپولیس برای این سفر در اختیار سرخپوشان گذاشته شد.

پروازی که با هواپیمای بوئینگ ام دی انجام شد که البته به تازگی وارد ایران شده و در یکی از اولین سفرها در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

این هواپیما اگرچه از سال ۱۹۹۵ در آسمان است اما یکی از کم کارکردترین هواپیمای موجود است چرا که برای سال‌های طولانی در اختیار فیفا قرار داشت. بعد از اینکه فیفا سفرهای خود را با این هواپیما به پایان رساند، برای یک سال به تیم ملی دانمارک اجاره داده شد اما مدت طولانی در دست فدراسیون فوتبال پرتغال قرار داشت.

شرکت هواپیمایی چابهار برابر تفاهم به عمل آمده با باشگاه پرسپولیس، میزبان بازیکنان و کادر فنی این تیم در بازی های لیگ قهرمانان آسیا با پروازهای اختصاصی و مستقیم از تهران به مقاصد دوشنبه؛ پایتخت تاجیکستان و ریاض؛ پایتخت عربستان بصورت رفت و برگشت خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)