مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در 9 بازي قبلي، 3 مرتبه دروازه‌اش در 15 دقيقه پاياني باز شده است. بازي با شاهين پارس 82، پاس همدان 1+90 و شهرداري تبريز 7+90.

 

تكرار اين اتفاق در دو بازي آخر باعث شده تا كادر فني پرسپوليس نسبت به اين مسأله حساس شوند چرا كه در 2 بازي آخر پيروزي را با تساوي عوض كرد و 4 امتياز با ارزش را از دست داد البته فوتبال همين است و نمي‌توان از حريف درخواست كرد كه زودتر به گل برسد تا زمان براي جبرانش باشد.

 

در جلسه دوشنبه كاشاني و دايي يكي از موارد بحث شده همين گل خوردن در دقايق و لحظات پاياني بوده و ظاهراً سرپرست باشگاه از سرمربي‌اش خواسته براي اين مشكل راه حل مناسبي اتخاذ شود.

 

دايي پيش از اين گفته بود اگر تيمش در بازي با پاس زودتر گل مي‌خورد زمان لازم را براي جبران داشت و چه بسا پرسپوليس با دست پر از آن بازي خارج مي‌شد.

 

به هر حال گل خوردن در ثانيه‌هاي پاياني و از دست دادن پيروزي تأثير منفي به لحاظ روحي رواني در پي دارد و در واقع به نوعي اعتماد به نفس را كم مي‌كند و استرس بازيكنان وقتي بازي به 15 دقيقه آخر مي‌رسد بيشتر مي‌شود، مگر اينكه تيم دايي تا آن دقايق 3-2 گل از حريفش پيش باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)