باشگاه یوونتوس رسما با مهاجم پیشین منچسترسیتی قرارداد بست و پیراهن اسطوره خود را به او تقدیم کرد.

 کارلوس توز با حضور در ورزشگاه یوونتوس پروسه پیوستن خود به قهرمان فصل گذشته ایتالیا را تکمیل کرد و رسما به جمع راه‌راه پوشان تورین پیوست. سایت باشگاه یوونتوس با اعلام این خبر در خروجی سایت خود به جزئیات این قرارداد اشاره کرده است.

طبق خبری که در سایت رسمی باشگاه یوونتوس درج شده است، توز با بانوی پیر قراردادی 3 ساله به ارزش 15 میلیون یورو بسته است که 9 میلیون از این مبلغ قرار است طی 2 سال مالی به سیتی پرداخت شود. 6 میلیون مابقی هم که شامل پاداش‌ها می‌شود طی 3 فصل حضورش در تورین به سیتی پرداخت خواهد شد. یوونتوس علاوه بر اینها افتخار پوشیدن پیراهن شماره 10 تیم که تا فصل پیش متعلق به الساندرو دل‌پیرو، اسطوره و بهترین گلزن تاریخ باشگاه بود را به توز داده است.

در بیانیه‌ای که در خصوص انتقال کارلوس توز به بیانکونری روی سایت این باشگاه قرار گرفته آمده است: «باشگاه فوتبال یوونتوس فرآیند انتقال کارلوس آلبرتو توز را از منچسترسیتی کامل کرد. این مهاجم آرژانتینی که فصل آینده پیراهن شماره 10 تیم را به تن خواهد کرد، توافق کرده قراردادی که او را تا سال 30 ژوئن سال 2016 به یوونتوس متعهد می‌کند،‌ ببندد. عصر فردا (امروز) مراسم معارفه این بازیکن در سالن کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه یوونتوس برگزار خواهد شد».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)