پرسپولیس نیوز: هافبک عراقی پرسپولیس در مصاحبه با سایت AFC برای کاهش استرس در ایام کرونا توصیه هایی کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از هفته گذشته دومین کمپین خود برای مبارزه با ویروس کرونا به نام « در خانه فعال باش» به راه انداخته است.

هفته گذشته علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس به این کمپین جدید AFC پیوسته بود. امروز در جدیدترین اعضای ملحق شده به این کمپین نام بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس نیز حضور داشت.

رسن در این رابطه در مصاحبه خود با سایت AFC گفت: ویروس کرونا به زندگی میلیون ها انسان ها تاثیر گذاشت و همچنان زندگی عادی به دنیا برنگشته است. سلامتی انسان ها در شرایط کنونی مهمتر از هر زمان دیگری است. به همین خاطر ما باید از این فرصت استفاده کنیم تا قدرت بدنی و ذهنیمان را بهبود ببخشیم.

وی افزود: این وقفه کوتاه از زندگی روزمره برای سالم و فعال ماندن می‌تواند برای داشتن زندگی هدفمند به ما کمک کند. تمرین کردن باعث کاهش استرس می شود و به ما کمک می کند تا حد زیادی اضطرابمان را کاهش دهیم. ما در این شرایط سخت و نامعلوم نیاز داریم تا اضطراب خود را کنترل کنیم. با اعلام کارهای روزمره خود می‌توانیم به همه بگوییم که آنها تنها نیستند و همه ما در این شرایط با هم هستیم.

همچنین سایت AFC در پایان اعلام کرد رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زووله هلند به این کمپین ملحق شده است و بزودی مصاحبه اش منتشر می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)