پرسپولیس نیوز :  وزیر ورزش و جوانان از مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خواست که بازی داربی را حساس نکنند.

به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی گفت : متاسفانه بعضی از مدیران باشگاه‌های صاحبنام به بعضی از حاشیه ها دامن می زنند. پیش از این از مدیران این دو باشگاه خواسته بودم از پرداختن به مسائل ریز پرهیز کنند. توصیه کرده بودم اخلاق مداری و آرامش را در اولویت کاری خود قرار دهند. نمی‌خواهیم شاهد جنگ های لفظی یا مجازی باشیم.

گودرزی در مورد بازی استقلال و پرسپولیس گفت: نظر خاصی ندارم، اگر فرصت داشته باشم به ورزشگاه می‌روم. توصیه من به بازیکنان و مسئولان این دو تیم این است که مسائل اخلاقی و فرهنگ دینی را رعایت کنند.

وزیر ورزش و جوانان قرار است برای حمایت از تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل از دولت کمک بگیرد. دکتر گودرزی در این باره هم گفت: "محور اصلی فعالیت های ما باید بر اساس توفیق در جام جهانی باشد. در جلسه ای که با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور داشتم، درخواست کردم تا برای حل مشکلات مالی تیم ملی فوتبال کمک هایی شود و ایشان هم قول مساعد داد تا در جلسه شورای عالی ورزش که در هفته های آتی برگزار می شود در حضور رئیس جمهور، این مسئله بررسی شود. در شورای عالی ورزش مسائل کلان ورزش کشور بررسی می شود. این شورا سالهاست که تشکیل نشده و مسائل مهمی که در ورزش وجود دارد لاینحل مانده است."

گودرزی همچنین با تاکید بر محوریت قانون گفت: "سر لوحه بحث های ما در ورزش قانون است از جمله اصلاح اساسنامه ها و … که باید برای انجام کارها مجوز رسمی داشته باشیم."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)