اردوی تیم فوتبال جوانان ایران با حضور دو پیشکسوت فوتبال کشور همراه بود.

اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران قبل از شروع مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا در حالی در تهران جریان دارد که اردوی این تیم با حضور علی پروین و محمود خوردبین پیشکسوتان فوتبال کشور همراه بود.

حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران که در زمان حضور بیش از یک دهه ای خود در پرسپولیس سابقه شاگردی علی پروین را دارد به استقبال این دو پیشکسوت رفت. اسطوره‌های فوتبال کشور سپس در جلسه با اعضای تیم تجربه‌های خود را به اشتراک گذاشتند.

حسین عبدی سرمربی تیم‌ملی جوانان ایران در ابتدا به تشریح وضعیت تیمش در آستانه رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا قرار گرفت. او سپس از نحوه استفاده از نخبگان فوتبال کشور در اردوهای مختلف صحبت کرد و گفت: تیم فعلی مجموعه‌ای از تیم قبلی نوجوانان که در جام جهانی زیر ۱۷ سال به لطف خدا مزد زحمات شبانه روزی را گرفتند و عملکرد خوبی داشتند تا دل مردم ایران را شاد کنند حضور دارند. در کنار آنها افراد دیگری که شایستگی داشتند اضافه شدند تا حالا آماده رقابت در سطح آسیا باشیم.

پس از صحبت‌های حسین عبدی، محمود خوردبین ضمن تحسین عملکرد تیم تحت هدایت عبدی گفت: موفقیت‌های شما را از زمان نوجوانان دیده‌ام و الان هم دنبال می‌کنم. می‌دانم چقدر باید زحمت بکشید چون تمام این رده‌ها را خودم طی کردم.

او افزود: فقط کافی است آنچه از شما خواسته شده است را رعایت کنید. همین برای موفقیت چنین تیمی کافی است.

علی پروین سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس نیز اظهار داشت: ابتدا باید از آقای عبدی تعریف کنم. همه شاگردان من خوب بودند اما حسین از لحاظ شخصیت و حرفه‌ای‌گری چیز دیگری بود. نیازی نبود برای او مراقب گذاشت چون خودش مراقب تمام کارهایش بود.

وی ادامه داد: من فقط دو نکته را باید بگویم. ابتدا اینکه از لحاظ فنی فقط و فقط به حرف مربیان گوش دهید. تک تک عوامل کنار زمین برای شما تلاش می‌کنند. کافی است صحبت‌های آنها را در زمین پیاده کنید.

پروین تاکید کرد: از شما می‌خواهم با گوشی‌های همراهتان کمتر باشید. در سن شما و حتی بالاتر از شما ضرر دارد. فقط به فوتبال فکر کنید چون می‌توانید بدرخشید و افتخارات ملی برای کشورم عزیزمان رقم بزنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)