پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم توصیه کرد در دیدار پیش رو مقابل استقلال مراقب دو بازیکن این تیم باشند.

ناصرمحمدخانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دربی 99 تهران که روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و دو تیم بعد از 60 روز تعطیلی لیگ مقابل هم قرار می‌گیرند. قطعاً هدف اول هر دو تیم نباختن خواهد بود، چون شکست در این بازی می‌تواند برای آنها مشکلات مختلفی ایجاد کند. با این حال امیدوارم شاهد یک بازی خوب و بدون حاشیه باشیم.

وی پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی پیش رو را اینطور بیان کرد: نمی‌توانم نتیجه را پیش‌بینی کنم، ولی دوست دارم تیم محبوبم برنده شود. پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و یحیی گل‌محمدی هم یک مربی باتجربه است که به خوبی می‌داند چگونه در دربی نتیجه بگیرد. فاکتور مهم برای پرسپولیس این است که سرمربی استقلال برخلاف گل‌محمدی تجربه‌ای در دربی تهران ندارد، هر چند که باید بگویم استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد، خصوصاً در خط حمله که از وجود بازیکنانی مثل مهدی قایدی و محمد محبی بهره می‌برد. پرسپولیسی‌ها باید مراقب این دو بازیکن باشند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد بحث ماندن یا جدایی کی‌روش از این تیم و اینکه نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از وجود ثبات روی نیمکت تیم ملی صحبت کرده است، گفت: وقتی ثبات منجر به نتیجه‌گیری نشود چه فایده‌ای دارد؟ من معتقدم کی‌روش در تیم ملی هیچ‌ موفقیتی به دست نیاورده است و ماندن او به سود تیم ملی نیست. تیم ما نیاز به یک مربی جدید دارد و اگر این اتفاق رخ ندهد در جام ملت‌ها هم نتیجه نمی‌گیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)