خبرگزاری پرسپولیس :  سرمربی پرتغالی پرسپولیس پیش از رویارویی الأهلی با الترجی در فینال لیگ قهرمانان آفریقا در گفت و گو با سایت الاهلی از بازیکنان این تیم خواست که مواظب اشتباهات داوری و وقت کشی بازیکنان حریف باشند.

تیم الاهلی مصر در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آفریقا شنبه هفته‌ آینده در تونس به مصاف الترجی می‌رود.

مانوئل ژوزه، سرمربی کنونی پرسپولیس در گفت و گویی که با سایت رسمی باشگاه الاهلی داشت، از بازیکنان این تیم خواست تا مواظب اشتباهات داوری در این دیدار باشند.

سرمربی پرسپولیس در گفت و گوی خود با این سایت مصری، گفت: اشتباهات داوری در آفریقا بچگانه و بسیار تاثیرگذار هستند و الاهلی همواره تاوان سنگینی پس داده است. به عنوان مثال می‌توان به گل دو سال پیش اینرامو اشاره کرد که باعث حذف الاهلی شد.

در ادامه این سخنان ژوزه آمده است: بازیکنان الترجی وقت کشی زیادی انجام می‌دهند. آنها تلاش می‌کنند تا با زمین انداختن خود وقت بازی را تلف کنند. باید مواظب آنها بود. من احساس می‌کنم که الاهلی می‌تواند قهرمان شود. اگر الاهلی بتواند الترجی را شکست دهد و برای چهارمین بار به جام جهانی باشگاهی راه یابد دستاورد بزرگی برای این تیم خواهد بود. تماشاگران پر شور الاهلی بعد از قتل عام ورزشگاه پورت سعید که بیش از 70 کشته بر جای گذاشت شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان آفریقا هستند.

سرمربی سابق الأهلی در پایان با بیان این که امیدوار است که حسام البدری، سرمربی الاهلی در این دیدار موفق باشد، گفت: مطمئنا دیدار شنبه را دنبال خواهم کرد، چرا که یاد آور خاطرات بسیار خوب من با الأهلی خواهد بود. من روزهای خوبی را در الاهلی پشت سر گذاشتم و جام های زیادی را با این تیم به دست آوردم. مطمئن باشید قهرمانی الاهلی مرا بسیار خوشحال خواهد کرد.

احمد ناجی، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس هم در گفت و گویی که با سایت الاهلی داشت از شریف اکرامی، سنگربان این تیم خواست تا بر روی بازی شنبه کاملا تمرکز کند.

ناجی گفت: اکرامی باید بر روی این بازی کاملا تمرکز کند و به انتقادات توجه نکند.من به توانایهای اکرامی اطمینان دارم. او فقط باید بر روی بازی تمرکز کند و دیگر هیچ. احساس می‌کنم که جام به الاهلی نزدیک‌تر است. با وجود این که بازیکنان الاهلی کار سختی پیش‌رو دارند، اما من به توانایی‌های آنها ایمان دارم.

دیدار رفت این دو تیم که چهار نوامبر در مصر برگزار شد، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)