مرجع خبری پرسپولیس : فريد زرينه پزشك پرسپوليس درباره شيوع بيماري سرماخوردگي بين بازيكنان اين تيم مي‌گويد: «اين اتفاق به يكباره در تيم ما اپيدمي شد و چيزي حدود 10 تا 15 نفر بيمار شدند. قبل از اردوي مشهد اين بيماري در تيم ما ديده شد و در اردوي مشهد هم وجود داشت اما ما اين مشكل را كنترل كرديم.»

 

وي ضمن تاكيد بر اينكه داروهاي تجويز شده براي بازيكنان به‌شدت كنترل مي‌شود درباره اينكه تا قبل از بازي با پاس، اين بازيكنان سلامتي خود را بازمي‌يابند يا نه، مي‌گويد: «دوره پشت سر گذاشتن اين بيماري 7 تا 10 روز است اما الان بازيكناني كه اين مشكل را دارند هم تمرين مي‌كنند، هم بازي. تا روز ديدار با پاس هم مشكلي وجود نخواهد داشت و همه بازيكنان به موقع براي اين ديدار مهيا مي‌شوند.»

 

زرينه درباره اينكه احتمال دارد يك بازيكن ويروس سرماخوردگي را به بقيه اعضاي تيم داده باشد، مي‌گويد:

 

«احتمالش هست، شايد هم ويروس در فضا بوده اما كلا اين مساله مهم نيست. مهم كنترل شرايط و درمان بيماري است كه الحمدلله به‌نظر نمي‌رسد مشكلي براي بازيكنان به‌وجود بيايد.»


زرينه همچنين درباره طولاني شدن دوره بيماري برخي بازيكنان مي‌گويد: «برخي بازيكنان آلرژي را با سرماخوردگي اشتباه گرفته‌اند. مثلا سامان آقازماني كه سه هفته است اين شرايط را دارد در طول سه هفته از سرماخوردگي رنج نمي‌برده و دچار آلرژي شده است.»

 

پزشك پرسپوليس درباره آخرين وضعيت فشنگچي و اكبري دو مصدوم اين تيم مي‌گويد: «فشنگچي مشكلي ندارد، يك مقدار احساس درد مي‌كرد اما بعيد است نتواند امروز (ديروز) تمرين كند. اكبري هم شرايط بهتري دارد، بايد ايشان را در تمرين امروز (ديروز) ببينيم اما فكر نمي‌كنم براي بازي با پاس مشكلي وجود داشته باشد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)