مدیرعامل پرسپولیس توضیحاتی در خصوص قرارداد این باشگاه با رامین رضاییان داد.

روز گذشته خبری منتشر شد که سازمان بازرسی کشور با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواستار توضیح در مورد قرارداد این باشگاه با رامین رضاییان شده است. در واقع ایراد واردشده به این قرارداد این است که چرا با دو رقم متفاوت بوده و این برداشت صورت گرفته که نوعی فرار مالیاتی در آن رخ داده است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی راجع به حواشی ایجادشده پیرامون این ماجرا گفت: «تا می‌بینند پرسپولیس روی دور برد افتاده شروع می‌کنند به مطرح کردن این بحث‌ها تا به نوعی جلوی روند روبه‌جلوی ما را بگیرند. به هر شکلی دنبال این هستند تا فضا را در تیم ما متشنج کنند.

بعد از همین بازی با نفت مسجدسلیمان عزیزی از من می‌پرسد چرا فدراسیون فوتبال یحیی گل‌محمدی را جزء گزینه‌های تیم ملی قرار نداده است؟ آیا من باید در این مورد توضیح بدهم؟! موضوعی که به فدراسیون فوتبال ارتباط دارد چرا از من سوال می‌شود؟ غیر از این است که می‌خواهند تنش ایجاد کنند. به این سوال باید چه پاسخی بدهم واقعا؟ یا همین یکی دو هفته پیش خبر زده بودند که کارمندان باشگاه پرسپولیس در اعتراض به عدم دریافت حقوق‌شان جلوی ساختمان این باشگاه تحصن کرده‌اند! آخر ۱۵ روز عقب افتادن حقوق کارمندان ما مهم‌تر است یا اینکه این همه شرکت خصوصی، تولیدی‌ها و کارخانه‌ها که چند ماه حقوق پرسنل‌شان عقب می‌افتد. یعنی این انسان‌های آزاداندیش آنقدر دنبال حق و حقوق مردم هستند که ۱۵ روز عقب افتادن کارمندان را به این شکل پیگیر می‌شوند؟»

درباره قرارداد رضاییان شفاف‌سازی می‌کنیم

درویش با تاکید بر اینکه قرارداد رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس هیچ ایرادی نداشت، یادآور شد: «این قرارداد هم مانند هر قرارداد دیگری است که در باشگاه امضای مسئول حقوقی، معاون ورزشی باشگاه و هیات‌مدیره زیر آن هست.»

وی در پاسخ به این سوال که چرا دو قرارداد با رامین رضاییان امضا شده بود نیز عنوان کرد: «پول باشگاه الدحیل را طبق طلبی که آنها داشتند دادیم و گفتند چون شما دارید طلب آن باشگاه را می‌دهید در قرارداد بازیکن نمی‌تواند رقم صفر عنوان شود. بعد گفتند باید مبلغی داشته باشد که آن مبلغ لحاظ‌شده برای قرارداد رضاییان است.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سوال که قرارداد رضاییان چه ایرادی داشته که سازمان بازرسی بابت آن توضیح خواسته است، گفت: «مساله خاصی نیست. سازمان بازرسی فقط توضیح خواسته که ما هم حتما مسائلی که گفتم را توضیح می‌دهیم. تاکید می‌کنم مطرح کردن این موضوع در راستای همان شیطنت‌هایی است که علیه ما می‌شود. نماینده سازمان بازرسی در موقع قرارداد کنار ما نبودند که بفهمند چه اتفاقی رخ داده و حتما عوامل حقوقی باشگاه به‌طور واضح و شفاف توضیحات لازم را ارائه خواهند داد. یک‌سری فقط دنبال این هستند که برای باشگاه تشنج ایجاد کنند و تیم را به‌هم بریزند. به‌هرحال ما هفته پیش سپاهان را در اصفهان بردیم و روز یکشنبه هم یک برد دیگر کسب کردیم. ترس این را دارند که دوباره فاصله بین ما و رقبا ایجاد شود و با ایجاد تشنج می‌خواهند ترمزمان را بکشند. بارها گفته‌ام فوتبالی و در فضای سالم هیچ تیمی توان رقابت با پرسپولیس را ندارد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)