معاون امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده کالدرون و عیسی آل کثیر توضیحاتی داد.

امیرعلی حسینی درباره آخرین وضعیت پرونده گابریل کالدرون و دستیارانش اظهار داشت: وی دو دستیار به نام های اینیگو و خواکین داشت که مدیریت وقت باشگاه تشخیص داد روند رسیدگی به پرونده اینیگو به دلیل هزینه های زیاد از دادگاه CAS خارج شود و قرار شد پول این مربی را خارج از دادگاه پرداخت کنیم. پرونده کالدرون و خواکین هم در CAS جریان دارد.

وی افزود: مرتب از دادگاه عالی ورزش نامه می آید و ما هم جوابیه می فرستیم. داور پرونده مشخص شده و باید جلسه استماع تشکیل شود. پس از برگزاری جلسه رای را صادر می کنند. معمولا دادگاه حکمیت ورزش نسبت به فیفا و کنفدراسیون های قاره ای برای رسیدگی به پرونده ها روند کندی دارد.

مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره تشکیل کارگروه پشتیبانی از این تیم برای فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: این کارگروه طبق معمول با مدیریت ابراهیم شکوری و نظارت افشین پیروانی تشکیل شده و کارها طبق شرح وظایف انجام می شود. روز گذشته فهرست ابتدایی تقاضای ویزا خود را برای بازیکنان، کادرفنی، اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه به فدراسیون ارسال کردیم.

حسینی درباره شرایط ویژه کرونایی در کشور قطر توضیح داد همچنان بحث حباب پزشکی وجود دارد و باید این حباب را در هتل، زمین تمرین و ورزشگاه محل برگزاری بازی رعایت کنیم. افرادی که با تیم پرسپولیس به قطر می آیند حق خروج از این سه حباب را ندارند و تیم باید در قرنطینه کامل باشد. امیدوارم با دست پر هم از این بازی به ایران بازگردیم.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت از شجاع خلیل زاده گفت: این موضوع را باید از بخش حقوقی باشگاه بپرسید و من در جریان نیستم.

مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره به جریان افتادن پرونده عیسی آل کثیر در دادگاه CASعنوان کرد: پس از اینکه گراندز رای این بازیکن را از AFC دریافت کردیم، اکنون می توانیم درخواست استیناف خود را در دادگاه عالی ورزش به ثبت برسانیم. شرح تفصیلی رای را تقدیم کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس کردیم و آنها هم باید این شرح را مطالعه کرده و لایحه بفرستند.

حسینی ادامه داد: طبق قانون دو فرصت ۲۱ روزه و ۱۰ روزه برای ثبت پرونده داریم. البته باید ابتدا هزینه دادرسی را در این دادگاه پرداخت کنیم و پس از باز شدن پرونده در فرصت باقی مانده درخواست مان را به CAS ارسال می کنیم. البته پرونده محرمانه است و اگر واحد حقوقی صلاح بداند درباره جزئیات شرح تفصیلی رای آل کثیر صحبت می کند.

وی درباره اینکه آیا امکان اضافه شدن مهدی مهدیخانی به فهرست پرسپولیس برای دیدار فینال لیگ قهرمانان وجود دارد، گفت: تیم های غرب و شرق آسیا سه دوره پنجره ثبت نام بازیکن دارند. دوره اول مربوط به پلی آف می شود که تیم ما در آن شرکت نکرد اما باشگاه پرسپولیس از دو پنجره دیگر خود هم استفاده کرده است. متاسفانه اکنون امکان اضافه کردن بازیکن وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)