پرسپولیس نیوز : هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید با تامل بیشتری به پرسپولیس می پیوستم.

مبین میردورقی در خصوص پیوستنش به تیم استقلال اهواز اظهار داشت: من خودم بچه خوزستان هستم و استقلال اهواز هم یکی از تیم های پرطرفدار لیگ ایران است و با توجه به اینکه من این تیم را دوست داشتم آن را برای فصل آینده انتخاب کردم.

وی درباره اینکه سال گذشته با حرف و حدیث های زیادی به پرسپولیس پیوست بیان داشت: من در این باره بارها صحبت کرده ام. من زمانی به پرسپولیس پیوستم که این تیم شرایط خوبی نداشت و هجمه ها علیه حمید درخشان بسیار زیاد بود و همه به دنبال بهانه ای بودند تا سرمربی پرسپولیس را بکوبند و فکر می کنم دیواری کوتاه تر از دیوار من پیدا نکردند. وقتی در سایپا بازی می کردم تصمیم گرفتم به پرسپولیس بپیوندم اما فکر می کنم باید کمی با تامل بیشتر تیمم را انتخاب می کردم.

میردورقی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه پرسپولیس در پست او به دنبال بازیکنان جوان است آیا اگر در این تیم بودی می توانست به میدان برود یا نه، تصریح کرد:برانکو با من صحبت کرد تا تیم امسال وقتی از اردوی ترکیه بازمی گردد من در تمرینات تیم شرکت کنم اما وقتی شرایط را بررسی کردم دیدم در بدنسازی تیم شرکت نکردم و مشکلات سال گذشته دوباره برایم پیش می آید و به همین دلیل ترجیح دادم فوتبالم را در تیم دیگری دنبال کنم.هر چند فکر می کنم پرسپولیس تیم بزرگی است و به من احتیاج ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)