پرسپولیس نیوز : وکیل افشین پیروانی گفت: نامه ای که در رسانه ها منتشر شده مبنی بر محکومیت ضیا عربشاهی به شلاق مربوط سال 92 بوده و پس از این حکم پیروانی در پی وساطت ها شکایت خود را پس گرفته بود.

حاتمی  وکیل افشین پیروانی  درباره انتشار نامه ای مبنی بر محکوم شدن ضیا عربشاهی و خوردن شلاق به عنوان سند این اتفاق گفت: متاسفم که در ادامه فرافکنی ها و تشخیص واقعیات این نامه منتشر شده است. این نامه مربوط 9 اردیبهشت سال 92 بوده که دادگاه چنین حکمی را صادر کرده و در حالی که عربشاهی 20 روز فرصت داشته برای دادخواهی حکم اقدام کرده و یا به دادگاه تجدیدنظر مراجعه نماید چنین اقدامی انجام نشد و آقای پیروانی در پی وساطت هایی که صورت گرفت به رغم توهینی که به ایشان شده بود و دادگاه نیز با حکم خود به آن مهر تایید زده بود در تاریخ 9 خرداد 92 از شکایت خود صرفنظر کرد و نامه انصراف از شکایت را به دادگاه تقدیم کرد.

وی افزود:نامه حکم دادگاه بدون تاریخ منتشر شده تا به نوعی تاییدکننده ادعای اخیر عربشاهی باشد. چطور ممکن است پرونده ای که در 9 خرداد سال 92 با انصراف آقای پیروانی از اجرای حکم بسته شده و ایشان شکایت خود را پس گرفته پس از چند سال اجرا شود. این هرگز واقعیت ندارد و در ادامه تحریف حقایق چنین نامه ای بدون تاریخ منتشر شده است. اگر راست می گویند چرا نامه را بدون تاریخ منتشر می کنند؟ این عنوان خود نشان دهنده خیلی از مسائل است.

وکیل پیروانی افزود:متاسفانه برای لطمه زدن به پیروانی ادعا شد که به خاطر شکایت ایشان به وی شلاق زده شده و حالا هم نامه بدون تاریخ منتشر می شود تا دال بر ادعایی باشد که هرگز واقعیت ندارد. این کم لطفی بزرگی در حق افشین پیروانی است که به رغم توهین ها از شکایت خود صرفنظر کرد و حالا به جای تشکر و قدردانی هجمه ایجاد می شود و ادعا می شود که در پی شکایت پیروانی آقای عربشاهی به اداره اجرای احکام رفته و شلاق خورده است. این موضوع واقعیت ندارد و باعث تاسف است نامه بدون تاریخ در اختیار رسانه ها قرار داده می شود تا از این طریق بخواهند حقانیت ادعای باطل خود را اثبات نمایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)