معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد حواشی و اخبار روز این باشگاه صحبت کرد.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با برنا، در مورد اینکه علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در مصاحبه‌ای مدعی شده که باشگاه پرسپولیس قصد تیمداری در رشته فوتسال را دارد، گفت: من هم این مصاحبه را دیدم و بلافاصله با آقای درویش در مورد آن صحبت کردم. آقای درویش هم اطلاعی از این موضوع نداشت. درضمن خبری هم باشد چرا حسن‌زاده باید درموردش حرف بزند، چیزی باشد خود باشگاه می‌گوید.

وی درباره آخرین خبر از تشکیل تیم بانوان پرسپولیس هم تاکید کرد: فعلا خبر جدیدی نیست. تیم بانوان ما باید تشکیل شود و بلافاصله بعد از تصمیم گیری مالکان باشگاه و تصمیم مدیرعامل برای فصل جدید باید این تیم تشکیل شود تا مجوز حرفه‌ای ما به مشکل نخورد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام این مسئله که از ریز تعداد بلیت فروخته شده برای بازی امروز این تیم و سپاهان خبری ندارد، در صحبتی با هواداران پرسپولیس گفت: به هرحال بازی حساس است و حضور هواداران می‌تواند مثل همیشه کمک حال ما باشد. مسلما هواداران از دقیقه یک تا ۹۰ تیم خودمان را تشویق می‌کنند و کاری به تشویق بازیکنان حریف ندارند. انشاءالله با حمایت هوادارانمان سپاهان را شکست می‌دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)