پرسپولیس نیوز :مدیرعامل باشگاه صبای قم می‌گوید مصاحبه‌ای که صحبت‌های محمد مایلی‌کهن علیه مسئولان باشگاه پرسپولیس به عنوان پیشکسوت این باشگاه بوده است نه در قامت سرمربی صبا.

محمدرضا کشوری‌فرد در خصوص مصاحبه روز یکشنبه محمد مایلی‌کهن علیه علی پروین و محمد رویانیان اظهار داشت: مایلی‌کهن از قدیم انسان صادق و رک و راستی بوده است. او سیاسی کاری نمی‌کند و چیزی ندارد که از بقیه پنهان کند. ما هم دنبال سرمربی با صداقت بودیم که ایشان را انتخاب کردیم.

وی افزود: اظهارات مایلی کهن درباره باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از پیشکسوتان این باشگاه بوده. مایلی کهن 50 سال دیگر هم می‌تواند درباره پرسپولیس صحبت کند چون سال‌های سال در این تیم حضور داشته است. وی نظر شخصی‌اش را درباره پرسپولیس گفته است نه به عنوان سرمربی صبا.

مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص احتمال به حاشیه کشیده شدن این تیم با اظهارات مایلی کهن تاکید کرد: من نظرات مایلی کهن را تایید یا رد نمی‌کنم. او در پرسپولیس زحمت کشیده و دلش برای این تیم می‌سوزد. همانطور که گفتم او نظر شخصی‌اش را به عنوان یک پرسپولیسی گفته است.

کشوری‌فرد همچنین درباره آخرین شرایط تیم صبا گفت: با بودجه‌ای که در فصل نقل و انتقالات داشتیم از جذب بازیکنان جدید راضی هستیم. ما بودجه 40 میلیاردی نداشتیم که بخواهیم با آن بازیکن بگیریم. به هر حال کار خودمان را انجام دادیم و مایلی کهن هم از شرایط راضی است.

وی با بیان اینکه به نتیجه گرفتن در فصل آینده امیدواریم، تصریح کرد: تیم صبا تقریبا بسته شده است. ما دنبال یک هافبک دیگر هستیم و در صورتی که یک بازیکن در این پست جذب کنیم تیممان برای فصل آینده کامل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه صبا در بخش دیگری از صحبت‌هایش با خبرنگار مهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت تیم فوتسال این باشگاه، اظهار داشت: تا هفته آینده وضعیت فوتسال مشخص می‌شود چون تا آن موقع تیم فوتبال ما کامل شده است. من با حسن‌زاده سرمربی فوتسال هم صحبت کردم و وی سال آینده هم در تیم می‌ماند.

کشوری‌فرد در پایان در خصوص احتمال جدایی علی اصغر حسن‌زاده بازیکن فوتسال صبا هم گفت: من هم شنیده‌ام که حسن‌زاده می‌خواهد به روسیه برود ولی هنوز با خودش صحبت نکرده‌ام چون با تیم ملی در کره جنوبی به سر می‌برد. هنوز چیزی درباره این بازیکن قطعی نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)