باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در ماجرای اهدای پیراهن رونالدو به فاطمه حمامی هوادار معلول این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

بعد از مصاحبه برادر فاطمه حمامی که گفته بود باشگاه پرسپولیس پیراهن امضا شده رونالدو را به او نداده است، این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد. متن توضیح باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

«مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه مقدمات دیدار رونالدو با فاطمه حمامی فراهم شود با مسئولان النصر جلسه‌ای داشتند که دو دست لباس رونالدو از طرف تیم عربستانی به باشگاه پرسپولیس اهدا می‌شود. زمانی که فاطمه حمامی به دیدار رونالدو رفت این بازیکن و باشگاه النصر کیتی برای اهدا همراه نداشتند و مسئولان پرسپولیس همان لباس اهدایی باشگاه النصر را برای امضا و هدیه به هنرمند معلول در اختیار رونالدو قرار می‌دهند.

بعد از اتمام این دیدار خانواده فاطمه حمامی کیت سورمه‌ای رنگ را همراه خود می‌برند و مسئولان پرسپولیس بعد از بازی متوجه می‌شوند که کیت زرد رنگ که امضای رونالدو روی آن حک شده و آن را تقدیم این هنرمند کرده، جا مانده است. در تماسی که مسئولان پرسپولیس با خانواده حمامی می‌گیرند این موضوع را اطلاع می‌دهند و امروز قرار است یکی از اعضای خانواده این بانوی هنرمند در باشگاه حاضر شود تا کیت زرد رنگ را تحویل بگیرد».

همچنین مجتبی حمامی برادر فاطمه حمامی گفت: متاسفانه از قول من مصاحبه ای زده شده که اصلا درست نیست. اگر چنین افتاقی افتاده بود نیازی به مصاحبه کردن نبود و خواهرم می توانست در پیج رسمی خودش این موضوع را اعلام کند تا همه دنیا متوجه بشوند.

وی افزود: آن شب رونالدو لباس اصلی خود را تحویل مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌دهد تا به دست ما برساند. ما بخاطر شلوغی باید از هتل خارج می‌شدیم و پس از آن که از هتل خارج شدیم، فاطمه به من گفت رونالدو یک لباس به او اهدا کرده که در دستش نیست. همان زمان باشگاه پرسپولیس طی تماسی به ما اعلام کرد به هتل برگردید تا لباس اصلی را تحویل بگیرید اما دیگر نمی‌توانستیم برگردیم و گفتیم یک روز دیگر لباس را تحویل می‌گیریم.

حمامی ادامه داد: چون ما نصف راه را رفته بودیم مسیر نشد که برگردیم و قرار شد امروز راهی تهران شویم تا پیراهن ار تحویل بگیریم. این وسط باشگاه پرسپولیس هیچ قصوری نداشت و کسی نمی خواست پیراهن را ندهد. متاسفانه به دلیل کری بین هواداران استقلال و پرسپولیس در کانال های هواداری استقلال این خبر را منتشر کرده اند درحالی که روح ما هم از این ماجرا با خبر نبود. مدیر روابط عمومی پرسپولیس در این دو روز با ما مدام در تماس بوده تا بتواند پیراهن را دست ما برساند. ضمن اینکه پیراهن سورمه ای هم اصل است و روی شماره ۷ امضای رونالدو را دارد.

وی ادامه داد: قرار بود پدرم لباس را تحویل بگیرد اما شرایط جور نشد و حالا من در راه تهران هستم تا از باشگاه پرسپولیس لباس اهدایی را تحویل بگیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)