مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال درباره ماجرای اخیر جداسازی مالکیت پرسپولیس و استقلال و ابهامات پیرامون آن توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از پایان مهلت بارگذاری مدارک از طرف باشگاه‌ها، دپارتمان مجوز باشگاهی کار بررسی مستندات و مدارک بارگذاری‌شده را آغاز کرده است.

مصطفی زارعی مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال دراین‌باره گفت: این دپارتمان کلیه مدارک حقوقی، مالی، ورزشی، پرسنلی و زیرساخت باشگاه‌ها را بررسی خواهد کرد و گزارش کاملی از وضعیت باشگاه‌ها در اختیار هیئت بدوی مجوز قرار خواهد داد. جلسات هیئت بدوی مجوز از بیست و سوم اردیبهشت آغاز خواهد شد و تصمیم نهایی در مورد مجوز باشگاه‌ها 10 خرداد اتخاذ خواهد شد.

زارعی ضمن رد کلیه شایعاتی که در زمینه اخذ مجوز از سوی باشگاه‌های مختلف مطرح می‌شود عنوان کرد: متأسفانه شاهد بوده‌ایم افرادی که اطلاعات کافی از مباحث مجوز باشگاهی نداشته‌اند در روزهای گذشته اظهارات غیرکارشناسی و نادرستی داشته‌اند و این اظهارات در رسانه‌های مختلف نیز منعکس شده است، برای مثال بسیاری از رسانه‌ها بیان کرده‌اند که مدارک L03 می‌بایست مربوط به سه ماه قبل از صدور مجوز باشد در حالی که آیین‌نامه تصریح کرده است که مدارک این بند می‌بایست حداکثر سه ماه (نه بیشتر از سه ماه) تا زمان مجوز بارگذاری شود، یعنی مدارک این بند می‌بایست از اول بهمن به بعد تهیه و امضا شود در حالی که در بسیاری از رسانه‌های معتبر عکس این موضوع منعکس شده است و به‌استناد همین اطلاعات نادرست، باشگاه‌ها را به جعل اسناد و سندسازی متهم کرده‌اند.

وی در پایان گفت: از کلیه علاقه‌مندان دعوت می‌کنم اخبار رسمی و صحیح را از طریق کانالهای رسمی فدراسیون فوتبال دنبال نمایند، ارکان مجوز باشگاهی نیز به‌صورت کاملاً مستقل و بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای تصمیمات خود را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش تسنیم مدارک L03 که مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال به آن اشاره کرده، مربوط به بارگذاری مدارک مربوط به جداسازی مالکیت استقلال و پرسپولیس است. پس از اعلام وزارت ورزش مبنی بر حل مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه، این موضوع مطرح شد که چنین کاری باید سه ماه قبل صورت می‌گرفت اما اکنون زارعی آن را رد کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)