مرجع خبری پرسپولیس : مدير روابط عمومي باشگاه داماش گيلان گفت: پس از گفت‌وگو با مهندس عابديني مديرعامل داماش و انجام مذاكرات نهايي محمد محمدي دروازه‌بان اول داماش گيلان در اين تيم ماندني شد.

 

علي احمدي‌سراواني ضمن اعلام اين مطلب اظهار كرد: پس از انتشار خبر عدم تمايل دنيزلي سرمربي پرسپوليس براي جذب محمد محمدي، اين دروازه بان با حضور در باشگاه داماش و گفت‌وگو با مهندس امير عابديني مديرعامل باشگاه در تيم فوتبال داماش ماندني شد.

 

وي متذكر شد: موضوع انتقال محمد محمدي هفته گذشته با حضور علي پروين و جمشيد زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس در دفتر مهندس عابديني، مراحل نهايي خود را طي کرده بود و دو طرف به توافق کامل رسيده بودند اما با انتشار خبر هدايت تيم پرسپوليس توسط مصطفي دنيزلي، مهندس عابديني به دليل مسائل سال 1385 بين محمدي و دنيزلي به وي يادآوري مي‌کند که در صورت عدم تمايل دنيزلي، او مي‌تواند در تيم فوتبال داماش گيلان به عنوان سنگربان به کار خود ادامه دهد.

 

 

 

احمدي سراواني افزود: در آن سال که دنيزلي سرمربي تيم پرسپوليس بود برخي مسائل که به درخواست مطالبات مالي بازيکنان بر مي‌گشت در تيم پرسپوليس پيش آمده بود که در ذهن و خاطره دنيزلي باقي مانده است و ظاهرا همين مساله بدون آن که قصور يا تقصيري متوجه محمدي باشد، در تصميم‌گيري اخير سرمربي جديد پرسپوليس در توقف انتقال محمدي به اين تيم تاثير داشته است.

 

وي خاطرنشان كرد: داماش با تركيب فعلي بدون شك در نيم فصل دوم به نتايج ايده‌آل‌تري در قياس با نيم فصل اول خواهد رسيد و در اين مسير از تمامي ظرفيت‌هاي باشگاه در جهت اعتلاي نام داماش بهره خواهيم گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)