پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصاحبه‌ای که بعد از بازی این تیم مقابل سپاهان منتشر شد توصیحاتی ارائه کرد.

رضا نورمحمدی، درخصوص مصاحبه‌ای که روز گذشته پس از بازی پرسپولیس و سپاهان از قول وی منتشر شد گفت: منظور من به اشتباه منعکس شده است. حرف من این بود که امیدوارم کی‌روش باز هم به استادیوم آزادی بیاید و بازی‌های پرسپولیس را از نزدیک ببیند چرا که این مسئله انگیزه بازیکنان جوان را بیشتر می‌کند چرا که آنها علاقمند هستند پیراهن مقدس تیم ملی فوتبال کشورمان را بر تن کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد که می‌تواند به تیم ملی خدمت کند. کمال کامیابی‌نیا از جمله بازیکنانی بود که در پرسپولیس توانست به تیم ملی برود و بازیکنانی مثل محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی و …  همگی بازیکنانی هستند که می‌توانند در تیم ملی بازی کنند و از طرف دیگر شرایط سنی آنها به گونه‌ای است که قادر خواهند بود سال‌ها به کشورمان خدمت کنند.

کاپیتان تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: تمام حرف‌های من این بود اما متاسفانه به اشتباه صحبت‌های من منعکس شد. حرف من از حضور کی‌روش در استادیوم بحث انگیزه گرفتن بازیکنان جوان بود چرا که آنها مقابل چشمان سرمربی تیم ملی انگیزه بیشتری می‌گیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)