مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال می‌گوید مذاکره‌ای با رامین رضاییان نداشته است و تمایل ندارد ذهن مردم را درگیر موضوعی کند که امکان وقوعش زیر یک درصد است!

پندار توفیقی در گفتگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال روز گذشته اعلام کرد استقلال با رامین رضاییان مذاکره کرده است، گفت: ما مستقیم با رضاییان مذاکره نداشتیم و پیشنهادی هم رد و بدل نشده است. ما ضمنی در رسانه ها شنیده ایم اولویت رضاییان بازی در اروپا است. تیم هایی در ایران هم متقاضی وی هستند. زمانی که وضعیت رامین رضاییان برای رفتن یا نرفتن به اروپا مشخص شود، باشگاه استقلال هم به عنوان متقاضی شرایط این بازیکن را بررسی می کند.

وی افزود: آن موقع می بینیم آیا شرایط ایشان از نظر فنی با ما همخوانی دارد یا نه. از نظر قراردادی هم هرچه که عرف هست. ما نه مقیاسی را می شکنیم و نه حاضریم از خطی رد شویم. شرایط حضور رضاییان را در مجموع بعد از تعیین تکلیف حضورش در اروپا بررسی می کنیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره اینکه افتخاری حتی اعلام کرده بود رضاییان مبلغی بالاتر از سقف قرارداد خواسته و این به معنای مذاکره با این بازیکن است، گفت: من به عنوان مسئول نقل و انتقالات مذاکره ای با رضاییان نداشته ام. وقتی بازیکنان خودمان مثل برزای و رابسون هنوز از لیست بیرون هستند و نتوانسته ایم ببینیم کدام بازیکنان در لیست جابجا شوند اولویتمان حضور بازیکنی مثل رابسون است که به خط دفاع اضافه کنیم. در سمت راست حیدری و غفوری را داریم. بدمان نمی آید تیممان را قوی کنیم. کلا درباره موضوعی که اطمینان ندارم ترجیح می دهم صحبت نکنم و وعده و وعید ندهم تا ذهن مردم را درگیر موضوعی نکنم که احتمال وقوعش زیر ۱ درصد است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)