پرسپولیس نیوز : پاسپورت عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در فرودگاه امام(ره)توقیف شد.

پاسپورت این عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس که بامداد پنجشنبه به تهران عزیمت کرده بود،توسط ماموران در فرودگاه امام خمینی(ره)توقیف شد.

پس از ساعاتی،دو  پاسپورت این فرد به وی داده شد اما از او خواسته شد در روزهای آینده برای ادای پاره ای توضیحات،به مراجع مربوطه برود.

به طور کلی،روال قانونی این است که گذرنامه افراد ممنوع الخروج توقیف می‌شود.این در حالی است که زمانی فرد ممنوع الخروج می‌شود که در ابتدا برای وی یک پرونده قضایی درباره یک اتهام تتشکیل شده باشد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را درباره ضبط پاسپورتش در فرودگاه امام خمینی(ره) ارائه کرد.

حسین کلانی ،در این باره اظهار داشت: پاسپورت من منقضی شده بود و به همین خاطر آن را ضبط کردند. یک نامه ای به من دادند که بر اساس آن باید به اداره گذرنامه بروم و مشکلم را حل کنم.

وی درباره اینکه گفته می شود باید به مراجع ذیصلاح برود و توضیحاتی را ارائه دهد، تاکید کرد: خیر، این موضوع صحت ندارد. حتی شنیدم گفته اند ممنوع الخروج شده ام که این مساله هم درست نیست.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه ضبط پاسپورتش به ماجراهای رئال مادرید ربطی ندارد، بیان داشت: ما در آن زمان می خواستیم خدمتی به جوانان کشورمان کنیم و تیم رئال را به ایران آوریم اما این موضوع عملی نشد. آن اتفاق هم برای گذشته بود و تمام شدو رفت. الان دیگر بحثی درباره اش نیست. من باید زودتر برای تمدید مهلت پاسپورتم اقدام می کردم و این اتفاق نیفتاد. دیگر این همه شایعه برای چیست؟!

کلانی در پایان افزود: من چون پیش بینی می کردم چنین مشکلی برایم پیش آید و در فرودگاه ترکیه به مشکل بخورم، به اداره حفاظت از منافع ایرانیان در آمریکا رفتم و نامه ای گرفتم تا به مشکل نخورم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)