خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای نشست خبری با خبرنگاری درگیر شد و نشست خبری را ترک کرد.

مانوئل ژوزه پس از مسابقه برابر ملوان در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای نشست خبرنگاری با یک خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد و با ناراحتی و بدون آنکه در مورد بازی صحبتی کند نشست خبری را ترک کرد.

 

مانوئل ژوزه پس از تساوی سرخپوشان برابر ملوان، به سالن کنفرانس خبری رفت و قبل از آغاز مصاحبه، یکی از خبرنگاران با الفاظ تند به سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، توهین کرد که این موضوع موجبات ناراحتی خبرنگاران انزلی را نیز در پی داشت. با توجه به حرف‌های توهین‌آمیز این خبرنگار، مانوئل ژوزه در سالن کنفرانس خبری نماند و راهی رختکن شد.

 

ماجرا از این قرار بود که ژوزه در شرایطی که به دلیل سردی هوا در انزلی دچار آبریزش بینی شده بود، دستمال را به سمت صورت خود برد و بینی خود را پاک کرد و به خاطر این کار از خبرنگاران عذرخواهی کرد که خنده یکی از خبرنگاران انزلی چی را در پی داشت.

ژوزه به خاطر حرکت خود از خبرنگاران عذرخواهی کرد اما خطاب به خبرنگار گفت: “چرا می خندی؟” و خبرنگار مذکور نیز با تمسخر به سرمربی پرسپولیس گفت: ” این چه بازی است که تیمت انجام می دهد. شانس اوردید که به ملوان نباختید.”

اظهارات تند خبرنگار شمالی علیه ژوزه عصبانیت مربی پرتغالی را به همراه داشت تا حدی که نشست خبری را بدون صحبت در خصوص نکات فنی بازی ترک کرد.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)