سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان نشست خبری به خبرنگاران مخالف خود کنایه زد.

امیر قلعه‌نویی در پایان نشست خبری خود به کنایه به خبرنگاران مخالف خود گفت برخی با اشاره با هم در نشست خبری صحبت می‌کنند!

* در ابتدای نشست خبری خبرنگار یک خبرگزاری خود را مخالف قلعه‌نویی نامید و از او خواست که با خبرنگاران مخالف صحبت کند متن گفت‌وگوی سرمربی تیم ملی با خبرنگار مخالفش به شرح زیر است:

خبرنگار: خیلی‌ها بابت انتخاب شما حمایت کردند و بعضی‌ها هم مثل من مخالف انتخاب شما هستند. نظرتان درباره مخالفان خودتان چیست؟!

قلعه نویی: تبریک می‌گم بهشون. حالا شما چرا مخالفی؟!

خبرنگار: دلایل زیادی وجود دارد. مثلا شما ده سال است هیچ جامی در تیم های مختلف نیاورده‌اید.

قلعه نویی: اینکه ۱۰۰۰ امتیاز آورده ام و این چیزها را نمی‌بینید؟!

خبرنگار: ولی ده سال هم هست موفقیتی نداشته اید.

قلعه نویی: اصلا شما میتونی تا هزار بشمارید؟!

خبرنگار: ولی تا ده را بلدم بشمارم!

قلعه نویی: حالا شما تا هزار بشمار تا سوالات دیگر پرسیده شود.

مدیر رسانه ای تیم ملی: بهتر است درباره بازی ایران روسیه حرف زده شود.

قلعه نویی: قرار نیست همه موفق آدم باشند و به مخالفان هم باید احترام گذاشت. این بازی خیلی من را امیدوار کرد. این تیم ۵ روز است به اردو رفته و سه روز است لژیونرها آمده‌اند و تعدادی هم سرماخورده و مصدوم بودند. خوشحال هستم که مردم از این بازی لذت بردند. هرچند با ایده‌های خودمان فاصله داریم و از چیزی که هستیم، باید بهتر شویم. از بزرگان تیمم تشکر می‌کنم که واقعا کمک و بزرگی کردند. از داخل و بیرون زمین هوای تیم ملی را داشتند. برخلاف تبلیغاتی که مخالفان و افرادی که دشمن تیم ملی انجام دادند، خوب کار کردیم. آنها مثل افرادی هستند که به داروخانه می‌روند و میخ می‌خواهند! مخالفین هم برای ما عزیز هستند. مگر می‌شود انتقاد نباشد؟ البته بحث انتقاد با حب و بغض تفاوت دارد. یک سری افراد به دنبال این مسئله هستند که آنها به فوتبال و مملکت کمک نمی‌کنند. امیدوارم این مسائل را کنار بگذارند و به فکر مردم و ایران عزیز باشند. ما از انتقاد هم استقبال می‌کنیم و امیدوار به موفقیت هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)