مهم‌ترين کاري که اين توپ‌جمع‌کن‌ها انجام مي‌دادند انداختن دو توپ به صورت همزمان داخل زمين بود، زماني که رحمتي قصد داشت براي شروع مجددبازي از مقابل دروازه اقدام کند.

گل؛  بعد از گل جواد نکونام به کره تيم ملي هر کاري کرد تا با وجود يک بازيکن کمتر از تک‌گل زده خود دفاع کند. هر چند نمي‌توان از بازي دلاورانه و جانانه تمام بازيکنان تيم ملي براحتي عبورکرد اما وقت تلف کردن‌هاي سيد مهدي رحمتي هم در نوع خودش بي‌نظير بود. رحمتي که البته ظاهرا در برخورد با پارک چو يونگ دچار مصدوميتي واقعي شده و زمين افتادن‌هاي دقايق پاياني‌اش کاملا واقعي بوده بعد از گل تيم ملي چند بار وقت‌کشي کرد که البته اين کار با هماهنگي توپ‌جمع‌کن‌هاي دروازه جنوبي و مشارکت آنها رخ داد!

 

 درست پشت دروازه جنوبي و در نيمه دوم بازي سه توپ‌جمع‌کن نوجوان با لباس‌هايي که روي آنها کلمه اي‌اف‌سي حک شده بود به رحمتي در انجام بازي تاخيري کمک مي‌کردند. مهم‌ترين کاري که اين توپ‌جمع‌کن‌ها انجام مي‌دادند انداختن دو توپ به صورت همزمان داخل زمين بود، زماني که رحمتي قصد داشت براي شروع مجددبازي از مقابل دروازه اقدام کند.

از آنجايي که اين کار چند بار انجام شد و رحمتي هيچ اعتراضي به اين ناهماهنگي توپ‌جمع‌کن‌هاي پشت سرش نداشت مشخص بود که او با اين سه نفر کاملا هماهنگ بوده تا اين‌طوري با يک عزم جمعي و در يک کار مشترک وقت بازي را بکشند!

با اين اتفاقات به نظر مي‌رسيد بعد از بازي و در کنفرانس مطبوعاتي کانگ هي درباره اين وقت‌کشي‌ها چيزي بگويد و زمين و زمان را به هم بدوزد تا شکست تيمش را توجيه کند اما او با اين باخت بسيار راحت برخورد کرد و ضمن اشاره به برتري تيمش اعلام کرد تيمش فقط از فرصت‌هايش استفاده نکرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)