مرجع خبری پرسپولیس : پيرو درج خبري با عنوان «خبری که توضیح سردار رویانیان را می طلبد» بر روي خروجي سايت الف در تاريخ اول مهرماه سال جاري با كد 118345، مشاور فرهنگی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نسبت به این مطلب واکنش نشان داد.

به گزارش مرجع خبري از سايت باشگاه پرسپولیس، حسين فريدوني، مشاور فرهنگي سردار رويانيان ضمن تكذيب خبر اهداي كارت سوخت 500 هزار توماني به اعضاي تيم پرسپوليس گفت: هيچ كارت سوختي به بازيكنان پرسپوليس داده نشده است.

وي با اشاره به اين كه محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس روز پنجشنبه با بازيكنان و کادر فني تيم ديدار و ضمن آشنايي از آنها خواست كه تمام توان خود را براي رقابت بعدي يعني ديدار روز يكشنبه با فجر سپاسي شيراز  بكار بندند گفت: در پايان اين ديدار سردار رويانيان با توجه به اختيارات خود به عنوان مديرعامل باشگاه به هريك از بازيكنان و كادر فني تيم يك عدد كارت هديه 500 هزار توماني از بودجه تيم پرسپوليس داد كه اين امر هيچ ارتباطي با مسووليت ايشان در ستاد حمل و نقل و سوخت كشور نداشته و ندارد.

حسین فریدونی با تاكيد بر اين كه از اصحاب رسانه انتظار مي‌رود اخبار و اطلاعات درست را تنها از وب سايت رسمي باشگاه دريافت كنند، تصريح كرد: بديهي است درج چنين اخباري با مثابه نشر اكاذيب بوده و ضمن مشوش كردن ذهن هواداران عزيز موجب افترا به مسوولان دولتي كه سال­ها در مقام خود صادقانه خدمت كرده‌اند، مي‌شود.

وي ادامه داد: پر واضح است كه سردار رويانيان كه سالها در نيروي انتظامي مسووليت­هاي مختلفي را بر عهده داشته است قطعا بسيار بيشتر از نويسندگان چنين مطالبي به بيت‌المال حساس بوده و يكي از دلايل اصلي انتخاب ايشان به سمت مديرعاملي باشگاه پرطرفدار پرسپوليس، صداقت، امانت‌داري و مسووليت‌پذيري ايشان بوده است.

مشاور فرهنگي مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با تاكيد بر اين كه این باشگاه و ستاد حمل و نقل و مديريت مصرف سوخت كشور حق پيگيري حقوقي و قضايي انتشاردهندگان اين گونه اخبار را براي خود محفوظ مي‌داند خطاب به افرادي كه طي روزهاي اخير با اظهارنظرهاي بي پايه و اساس خود قصد مسموم كردن فضاي رسانه‌اي كشور را عليه مديرعامل و اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس را دارند، گفت: قطعا دلسوزان و هواداران تيم بزرگ و محبوب پرسپوليس با نيت شوم اين افراد آشنا هستند و نمي‌گذارند اين افراد به اهداف خود دست يابند. بديهي است باشگاه پرسپوليس در شرايط فعلي نيازمند همدلي، مشاركت و همراهي تمامي طرفداران واقعي تيم است و همانگونه كه سردار رويانيان نيز در اظهارات خود تاكيد كرده‌اند اعضاي كادر جديد باشگاه پرسپوليس تمام تلاش خود را براي پيروزي اين تيم و رفع مشكلات و مسايل قبلي بكار خواهند بست و با اين گونه اظهارات هرگز دلسرد نمي‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)