سرپرست استقلال همچنان با قدرت به تکذیب اخباری می‌پردازد که پس از مدتی صحتش تایید می‌شود.

به گزارش نامه، به ندرت اتفاق افتاده که میرشاد ماجدی اخباری که بعدها صحت آن تایید می شود را تکذیب نکند!

فصل گذشته بارها سرپرست آبی ها اخباری را تکذیب کرد که صحیح بودند. به عنوان نمونه می توان به انتشار خبر درگیری میثم بائو و پژمان منتظری در اردوی استقلال اشاره کرد که ماجدی با تکذیب هر گونه درگیری تاکید کرد دو طرف تنها جر و بحث ساده ای داشتند اما قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی تاکید کرد که نباید به مردم دروغ بگویند و این درگیری را تایید کرد.

در بازی استقلال برابر نفت تهران قلعه نویی قصد داشت در دقایق پایانی حنیف عمران زاده را به میدان بفرستند اما مدافع آبی ها آشکارا از این اقدام سر باز زد و به خاطر این تخلف مدتی کنار گذاشته شد اما جناب سرپرست بعد از بازی در این خصوص گفت: باید تعویض آخر خود را انجام می‌دادیم به همین خاطر امیر قلعه نویی در نظر داشت حنیف عمران‌زاده را به زمین بفرستد. او در آخرین لحظه تصمیم گرفت به جای عمران‌زاده، ایمان موسوی را به میدان بفرستد تا با کار تاکتیکی مانع از ادامه حملات العین شود اما کمی بعد مشخص شد که عمران زاده حاضر نشده به میدان برود.

ماجدی استعفای فتح الله زاده را نیز تکذیب کرد ولی خیلی زود فایل صوتی اظهارات فتح الله زاده مبنی بر تحویل استعفایش به وزارت ورزش منتشر شد.

فصل گذشته مجتبی جباری مرد همیشه معترض به مسائل مالی پیش از تمرین با قلعه نویی در خصوص مشکلات مالی صحبت کرد و در حالی که جباری علنا به این موضوع اعتراض کرد ماجدی به خبرنگاران گفت که این دو در مورد وضعیت آمادگی بدنی جباری صحبت می کردند!

در روزهایی که بحث ناراحتی جواد نکونام و علاقه اش به جدایی از استقلال مطرح بود سرپرست آبی ها تاکید کرد که نکونام از شرایط خود در استقلال ناراضی نیست و قصد جدایی هم ندارد. تماسی با مدیریت باشگاه نداشته و این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، شایعه‌ای بیش نیست و چندی بعد نکونام با حضور در برنامه 90 علنا اعلام کرد اتفاقاتی افتاده که باعث شده در استقلال خوشحال نباشد و دلش برای اوساسونا تنگ شده است!

خروج نام فابیو جانواریو از استقلال به خاطر مصدومیت نیز یکی از اخباری بود که با تکذیب قاطعانه جناب سرپرست مواجه شد ولی خیلی زود به حقیقت پیوست.

اکنون در فصل جدید نیز سرپرست استقلال همین رویه را در پیش گرفته است. پس از انتشار خبر قهر لاوره به خاطر نگرفتن مطالبات ماجدی مانند همیشه خبر را تکذیب کرد و دلیل عدم سفر این بازیکن به رشت را مصدومیت عنوان و تاکید کرد که در کلینیک دکتر نوروزی حضور داشته است اما پزشک استقلال اعلام کرد که این بازیکن مصدومیتی ندارد و از او بی خبر است!

ساعاتی بعد اعلام شد که این بازیکن به خاطر نگرفتن پول، حاضر به همراهی استقلال در سفر به رشت نشده است.

عجیب تر اینکه دیگر مسئولان استقلال در این خصوص سکوت کرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)