پرسپولیس نیوز : در حالی که همه از جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس صحبت می کنند مدیر روابط عمومی پرسپولیس نظر متفاوتی دارد.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: نورالهی از تیم ما جدا نشده است و برانکو به این بازیکن نیاز دارد.
خمارلو درباره شایعه جدا شدن احمد نورالهی از تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این موضوع صحت ندارد و این بازیکن امروز در تمرین سه شنبه پرسپولیس حضور داشت و حتی ناهار را هم با هم خوردیم و اینکه گفته شده وی از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شده است صحت ندارد و مطمئن باشید که برانکو هم اجازه نمی دهد این بازیکن از پرسپولیس جدا بشود هرچند که بازیکن خط میانی ما قراردادی 2 ساله با باشگاه دارد و ما هم تعجب کردیم وقتی شنیدیم که گفته اند احمد نورالهی از پرسپولیس جدا شده است!

مدیر روابط عمومی پرسپولیس پیش از این جدایی ساسان انصاری، ضبط محموله لباس های پرسپولیس در گمرک و بسیاری خبرهای دیگر را هم تکذیب کرده بود که مشخص شد اتفاق افتاده و همین رویه باعث شده اعتماد نسبت به اطلاع رسانی های باشگاه پرسپولیس کاهش پیدا کند.

علاوه بر برانکو ایوانکوویچ و رسانه های معتبر که خبر جدایی نوراللهی را تایید کرده اند، صمد ابراهیمی وکیل نوراللهی هم خبر خداحافظی این بازیکن در نیم فصل را اعلام کرده است:

حسین ماهینی هم در صفحه خودش با اعلام خبر سربازی نوراللهی از او خداحافظی کرده است:

محمد انصاری هم دیگر بازیکن پرسپولیس است که بر حسب اتفاق امروز عکس نوراللهی را در صفحه خودش منتشر کرده است! انصاری آیه ای از قرآن همراه عکسش منتشر کرده با این معنی که: سرنوشت امور خودم را به خدا واگذار می کنم و خداوند است که به حال بندگانش آگاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)