پرسپولیس نیوز : امروز خبری مبنی بر اعتراض شدید کریم باقری به حکم عجیب کمیته انضباطی درباره محرومیت مهدی رحمتی در لیگ برتر و تفاوت در تصمیم گیری درباره پرسپولیس و استقلال منتشر شد.

اما کریم باقری به شدت این صحبت ها از سوی خودش را تکذیب کرد و در صفحه شخصی خودش نوشت : خدمت هوادران عزيز، خبري كه در خبرگزاري ها منتشر شده راجب اعتراض بنده به حكم دروازبان استقلال، اين خبر كذب محض است و بنده همچين حرفي را در هيچ جا نزده ام. بنده حتما اين خبر دروغ را پيگيري قانوني خواهم كرد. من هر حرفي يا نظري داشته باشم يا از هم اين پيجم اعلام ميكنم يا از خبرگزاري هاي معتبر. متاسفانه براي جذب ناجوانمردانه خواننده دست به چنين كارهاي كثيفی ميزنند و از زبان بنده خبر كذب دروغ مي نويسند. و اما دوستي كه ميخواهي اعتراض كني اعتراض كردنت فحش فصيحته آيا به درست و غلط بودن خبر ايمان داري آيا هنوز اين فرهنگ و ما پيدا نكرديم حداقل سوال كنيم تا صحت سقم مطلب بدونيم. عزيزان دوستان فحش دادن راحته ولي من از اون جواب دوستاني كه در جواب فحش ناسزا مودبانه جواب ميدن لذت ميبرم و بهشون دست مريزاد ميگم كه جواب فحش با فحش نميدن و خيلي مودبانه جواب ميدن. فحش خوب نيست ياد بگير برادر و خواهر.

اما اصل ماجرا این است که این اعتراض شدید به کمیته انضباطی در واقع تیتر روزنامه پیروزی بوده که زیر عکس کریم باقری چاپ شده و به همین خاطر سایت های خبری تصور کرده اند کریم باقری چنین حرفی زده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)