سه نشبه 15 اردیبهشت(12:28) 

مرجع خبری پرسپولیس : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: آن چیزی که درباره قرارداد بازیکنانی مانند آرفی در مطبوعات اعلام می شود به هیچ عنوان صحت ندارد چرا که بازیکنان جدید مبالغی کاملا متعارف دریافت می کنند.

مرتضی ضرابی در گفت وگوئی عنوان کرد: پرسپولیس کمی زود وارد بازار نقل و انتقالات شد و به همین دلیل تا این جا موفق شده بازیکنان مورد نظر را جذب کند، اما اخباری که درباره رقم قرارداد بازیکنان جدید مانند آرفی در رسانه‌ها درج شده به هیچ عنوان صحت ندارد و بعضی‌ها می‌خواهند شیطنت کنند. متاسفانه آنهایی که تا این جا از فصل نقل و انقالات عقب مانده اند و تنوانسته اند بازیکنان موردنظرشان را جذب کنند یکسری ارقام غیرواقعی اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: نه 800 هزار دلار و نه 900 هزار دلار، هیچ کدام برای اشپیتم آرفی صحت ندارد. مبلغ قرارداد این بازیکن بسیار پایین تر از آن چیزی است که اعلام شده اما باشگاه نمی تواند این موضوع را اعلام کند چون کاملا خصوصی است و خود بازیکن باید این موضوع را اعلام کند.

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به لغو دیدار شارجه و درخواست غرامت بباشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: برای این دیدار 120 هزار دلار اسپانسر جذب کرده بودیم و حتی مبلغی از آن را نیز زودتر دریافت کردیم، همچنین برای سفر به شارجه بلیت هواپیما خریداری کرده بودیم که بعد از لغو بازی مجبور شدیم خسارت پرداخت کنیم.

ضرابی گفت:

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس از لغو این دیدار دچار ضرر و زیان های زیادی شده است و به همین دلیل با مسولان AFC و FIFA نامه نگاری کرده ایم تا غرامت دریافت کنیم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)