پرسپولیس نیوز : یکی از معضلاتی که در جامعه رسانه ای کشور وجود دارد مسئله طرفداری و انجام وظایف خبری بدون کنار گذاشتن تعلقات قلبی است.

این مساله وقتی بغرنج تر می شود که حالت لجبازی با تیم رقیب پیدا کرده و به نوعی به تسویه حساب با رقبای تیم مورد علاقه شخص خبرنگار تبدیل می شود.

روزنامه ایران ورزشی مدت هاست که مخالفت و عناد ورزی با باشگاه پرسپولیس و اتفاقات رخ داده در آن را در دستور کار خود قرار داده و حجم دور از انتظار مطالب منتشره علیه تیم پرسپولیس در این نشریه ثابت می کند نه ندای حق طلبی و دفاع از حقیقت و راستی که تعلقات رنگی و دشمنی های شخصی عامل شکل گیری این رویه دور از تصور بوده است.

سوالی که در این میان پیش می آید این که چگونه است هیچ کدام از  رسانه های مکتوب و غیر مکتوب به این حجم و اندازه از سرنخ های بی عدالتی حول محور باشگاه پرسپولیس دست پیدا نکرده اند و یا اینکه آیا تنها باشگاه متخلف کشور پرسپولیس تهران است و هیچ اتفاق نامیمون و خلافی در ده ها باشگاه دیگر کشور رخ نمی دهد که ایران ورزشی یک بار هم که شده محض رضای خدا دست از سر پرسپولیس بردارد و تیتر یک خود را به روشنگری درباره باشگاه دیگری اختصاص دهد؟ بر حسب اتفاق یک بار هم نشده که در دعواهای موجود در فوتبال حق با پرسپولیس باشد که همیشه و بدون استثنا سمت مقابل پرسپولیس مورد دفاع این نشریه قرار می گیرد؟

این روند به اصطلاح «تابلو» ایران ورزشی در عناد با پرسپولیس در ماه های اخیر به قدری نخ نما شده که دیگر تقریبا کسی پیدا نمی شود برای تیترهای عجیب و غریب این روزنامه اهمیتی قائل شود و نسبت به پیگیری آن اقدام نماید. هواداران پرسپولیس بهتر است تا زمانی که این روزنامه با بودجه بیت المال دست از این روند یک طرفه و غیرمنصفانه خود نکشیده است از خرید و پیگیری مطالب آن چشم پوشی کنند شاید اصلاحی در روند حرکتی مغرضانه آن ایجاد شود.

در ادامه تعدادی از تیترهای صفحه اول ایران ورزشی طی 2 ماه گذشته در فاصله پنجم مرداد تا اول مهر را منتشر می کنیم که بدون استثنا در جهت محکومیت پرسپولیس انتخاب شده و به چاپ رسیده است . 23 موضع گیری در فاصله کمتر از 2 ماه ، جالب است نه؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)