پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:مجموعه پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت در پایان یک فصل سخت و دشوار هم قسم شده اند.

محمد رویانیان که روز پنجشنبه در تمرین تیم پرسپولیس حضور یافته بود پس از برگزاری جلسه اش با حضور یحیی گل محمدی و مهدی مهدوی کیا درباره بازی فینال جام حذفی اظهار داشت:ما باید این جام را بگیریم.هم کادر فنی خوبی داریم و هم بازیکنان شایسته ای.مهم تر از این دو،انگیزه بالایی است که در میان بازیکنان وجود دارد.خدا را شکر مشکلی هم نداریم و در انتظار ثبت یک روز خاطره انگیز هستیم تا هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد:همه بازیکنان به دنبال این هستند که دل مهدی مهدوی کیا را که خیلی در این فصل برای پرسپولیس زحمت کشید شاد کنند.می خواهیم جام را بگیریم و به مهدی عزیز تقدیم کنیم تا او خداحافظی به یاد ماندنی از فوتبال داشته باشد.البته ما برای مهدوی کیا یک بازی خداحافظی دیگر را هم برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد:ما یک یل داریم که اسمش علی کریمی است.علی کریمی یل فوتبال ایران است و کل فوتبال ایران به او افتخار می کند.یکشنبه روز پرسپولیس است .مجموعه پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت در پایان یک فصل سخت و دشوار هم قسم شده اند.

رویانیان در پاسخ به این پرسش که سرانجام وضعیتش برای فصل آتی در پرسپولیس چه شد عنوان کرد:فعلا به فصل بعد فکر نمی کنم و همه حواسم معطوف به بازی فینال جام حذفی است.هر چند باید بگویم ماندن یا رفتنم دست خودم هست و کسی نمی تواند من را بیرون کند(با خنده).

 

مشابه: رویانیان: اگر بخواهم می‌توانم در پرسپولیس بمانم/برای قهرمانی هیچ مشکلی نداریم / یلی به اسم کریمی و نوری داریم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)