نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و فولاد حاشیه‌هایی در پی داشت.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد در جارجوب هفته جهاردهم لیگ برتر فوتبال در حالی از ساعت 17 و 45 دقیقه امروز (جمعه) آغاز شد که تماشاگران اندکی برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

مشخص نیست علت، سرمای نسبی هوا بوده یا اتفاقات اخیر فوتبال ایران و حرف و حدیث های پیش آمده درباره فساد و تبانی که فوتبالدوستان را آزرده خاطر کرده است.

بازی امشب حدود 13 هزار تماشاگر داشت در حالی که به نظر می رسید برای تماشای این بازی که به نوعی فینال زودرس است تماشاگر بسیار بیشتری به ورزشگاه بیاید.

در آغاز بازی، امید نمازی و سیموئز، دستیاران کارلوس کی روش در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی مستقر شدند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند. همچنین، ستار همدانی، کریم بوستانی و ایمان عالمی – دستیاران امیر قلعه نویی به همراه شاهرخ بیانی بازی را از روی سکو و در کنار هواداران تماشا می‌کنند.

پیش از شروع بازی، کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه ای از تنی چند از عکاسان ورزشی پیشکسوت تجلیل کرد.

پس از اعلام پنالتی به سود استقلال از سوی داور، ابتدا تماشاگران مهدی نظری را که خطای پنالتی روی او صورت گرفته بود به شدت تشویق کردند و سپس با تشویق جواد نکونام از او خواستند تا پنالتی را بزند.

در دقایقی از بازی تماشاگران استقلال همانند بازی قبلی این تیم علیه علی دایی شعار سر دادند که قلعه‌نویی از هواداران خواست تا این کار را انجام ندهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)