مرجع خبری پرسپولیس : مربي برزيلي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس به فيفا شكايت كرد.

ماركو مربي برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس در زمان مربيگري قطبي، به دليل پرداخت نشدن 20 ميليون تومان از مطالباتش به فيفا شكايت كرد.
مهدي حاجي باقر مدير برنامه هاي ماركو در اين باره گفت: باشگاه پرسپوليس در توافقي كه با من و ماركو داشت قرار شد 42 ميليون تومان به اين مربي پرداخت كند. آنها به من چك دادند اما فقط 22 ميليون تومان آن نقد شد و 20 ميليون تومان آن بلاتكليف ماند.
وي افزود: بارها به باشگاه پرسپوليس رفتم تا اين موضوع را پيگيري كنم اما هيچكس جوابم را نداد. به همين دليل ماركو به فيفا شكايت كرده و اين موضوع به اطلاع مسئولان پرسپوليس از طريق ايميل و نامه رسيده است.
مدير برنامه هاي ماركو در جواب اين سئوال كه چرا شما در گذشته اعلام كرديد ماركو با پرسپوليس تسويه حساب كرده اما الان مي گوييد او به فيفا شكايت كرده است، اظهار داشت: من چك 42 ميليوني گرفته بودم و نمي دانستم فقط 22 ميليون آن پاس مي شود. وقتي متوجه شدم؛ به من وعده امروز و فردا دادند كه تا امروز هيچكدام از اين وعده ها عملي نشده است. هفته گذشته به ماركو اعلام كردم باشگاه پرسپوليس پولش را پرداخت نكرده و هر كار قانوني كه دوست دارد انجام دهد. او نيز از پرسپوليس به فيفا شكايت كرد.
پيش از اين نيز مديربرنامه هاي وينگادا، سرمربي فصل گذشته پرسپوليس نيز از شكايت اين مربي پرتغالي به فيفا به دليل پرداخت نشدن مطالباتش خبر داده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)