مربی تیم تراکتورسازی گفت: فولادی ها در میانه زمین رو به جلو خیلی خوب کار می کنند.

میگوئل تکسیرا در نشست خبری پیش از بازی با فولاد اظهار داشت: فردا بازی سختی خواهیم داشت. تیم فولاد بسیار سازماندهی شده است. فولادی ها در میانه زمین رو به جلو خیلی خوب کار می کنند.

وی در ادامه افزود: ما از لحاظ دفاعی خیلی باید خوب باشیم. هم تیم فولاد و هم تراکتورسازی مساوی داشتند و مسلما هر دو تیم به دنبال کسب برد هستند. ما باید ببریم و رو به جلو حرکت کنیم. به همین خاطر باید بگویم که بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر تیمی که تمرکز بالاتری دشته باشد و خوب از موقعیت ها استفاده کند به برتری می رسد.

مربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در رابطه با اختلاف نتایج دو تیم باید بگویم در نیم فصل اول خوب کار کردیم و سپس چند نفر را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکن دیگری جذب کنیم. خوشبختانه با وجود مربی با دانشی چون قلعه نویی حداقل تمرکز خوبی را در تیم ایجاد کردیم و بهترین کار را در این مقطع انجام دهیم. مسلما تیمی که می خواهد قهرمان شود باید تا لحظه آخر بجنگد. ما هم تا روز آخر دست از تلاش برمی داریم. در این هفت، هشت بازی نیم فصل دوم را نمی توان با نیم فصل اول مقایسه کرد. به خاطر نبود چند بازیکن، تجربه تیم ما کاهش پیدا کرد.

وی درباره فاصله با پرسپولیس بیان داشت: فقط راجع به تراکتور صحبت می کنم. در برخی بازی ها خیلی خیلی اذیت شدیم. اگر اتفاقاتی رخ نمی داد الان فاصله ما با پرسپولیس کمتر بود.

تکسیرا در پایان راجع به امید عالیشاه و احمد نوراللهی گفت: ما بازیکنان را می شناختیم. این دو نفر توانایی بالایی دارند. این دو بازیکن باشخصیت هستند. وقتی پیراهن تراکتور را بر تن می کنند با تمام وجود بازی می کنند. این دو بازیکن خیلی با ادب هستند. نه فقط بازیکن بلکه ما هم اگر بخواهیم تغییر جا بدهیم به دنبال این هستیم تا خودمان را تطبیق دهیم. زندگی فوتبالی کوتاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)