شاید شرایطی مهیا شود تا وحید امیری حداقل در دو بازی پایانی نیم فصل اول پرسپولیس را همراهی کند.

وحید امیری هافبک ملی پوش پرسپولیس طی سه ماه گذشته مصدوم و دور از میدان بوده است.

امیری در بازی رفت مقابل النصر در تاریخ 28 شهریور مصدوم شد و با اینکه در دیدار برگشت مقابل استقلال تاجیکستان در تاریخ 16 آبان شرایط بازی را پیدا کرد تنها بعد از 10 دقیقه حضور در زمین دوباره مصدوم شد.

بعد از مصدومیت مجدد امیری با اعلام اینکه ناحیه مصدومیت این بازیکن با آسیب دیدگی قبلی متفاوت است گفته شد شاید او به دربی 23 آذر ماه برسد اما با نزدیک شدن به این مسابقه حساس مشخص شد کادر پزشکی پرسپولیس و وحید امیری قصد ریسک کردن مجدد را ندارند و امیری برای نیم فصل دوم آماده خواهد شد.

با مشخص شدن این مساله گفته شد امیری بازی‌های باقیمانده تیمش در نیم فصل نخست لیگ برتر و البته جام ملتهای آسیا را از دست داده اما هم امیری تمرینات انفرادی‌اش در مرکز پک را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی پی گرفت هم آزمایش‌هایی روی او انجام شد که نتیجه‌اش می‌تواند او را به بازگشت زودتر از موعد امیدوار کند.

کادر پزشکی پرسپولیس از آزمایش‌هایی که روی امیری انجام شده دنبال یک یافته پاراکلینیکی است. قرار است جواب مربوط به این یافته فردا( شنبه) مشخص شود و اگر اینچنین باشد شاید امیری از روز یکشنبه قادر به حضور در تمرین گروهی باشد.

البته پرسپولیس یکشنبه مقابل شمس آذر قزوین بازی خواهد کرد و طبیعتا حتی اگر جواب این یافته مطابق با خواسته کادر پزشکی پرسپولیس باشد این بازیکن کارگشا دیدار شمس آذر را هم از دست داده اما شاید برای دو بازی باقیمانده مقابل مس رفسنجان و نساجی در اختیار کادر فنی تیمش باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)