عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مذاکرات اولیه بین مسوولان مجموعه‌های ورزشی شهید کاظمی و امام رضا (ع) با اداره کل ورزش استان تهران انجام شده است گفت: باید به‌زودی شاهد تعیین تکلیف این مجموعه‌ها برای واگذاری به سرخابی‌ها پایتخت باشیم.

این ورزشگاه‌ها دی‌ماه سال ۹۴ با موافقت شهردار وقت، رییس سازمان ورزش شهرداری و مدیران عامل دو باشگاه به مدت پنج سال به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال واگذار شده بود. اما پس از کش‌و قوس‌های فراوان در این مدت هنوز به صورت قطعی تکیلف این مجموعه‌ها مشخص نشده است. در این راستا در تهاتری که به ازای ۱۷هکتار از مجموعه ورزشی تختی تهران به شهرداری، قرار است خط شش مترو و اتوبان شهید شوشتری در شرق کشور تکمیل شود که وضعیت این مجموعه‌های ورزشی را نامشخص می کند.

محمد آخوندی در این رابطه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این خصوص مذاکراتی اولیه آن با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شده است. هر نوع واگذاری در شهرداری باید به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران برسد.

وی با اشاره به اینکه به زودی این واگذاری در بخش املاک شهرداری تعیین و تکلیف می‌شود، گفت: در سطوح پایین‌تر در شهرداری، جلسه و تفاهم نامه آن در حال انجام است تا در نشست‌های کلان میان وزیر ورزش و شهردار تهران این انتقال صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تهاتر بیان کرد: این موضوع بیشتر در حیطه اجرایی بوده و از آن مطلع نیستم. ولی مهم‌ترین موارد در این بخش مربوط به تکمیل خط شش مترو و بزرگراه شهید شوشتری است.

در صورت نهایی شدن این توافقات، ورزشگاه شهید کاظمی در منطقه ۱۹ تهران با مساحت ۹۰ هزار مترمربع به سرخپوشان واگذار می‌شود. این مجموعه از امکاناتی همچون سکوی ۱۵ هزار نفری تماشاگران، خوابگاه، پارکینگ و سیستم روشنایی مجهز برخوردار است.

ورزشگاه امام رضا (ع) در منطقه ۱۸ نیز با ۴۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع زمین نیز که از امکانات مناسبی شامل زمین چمن مصنوعی استاندارد، چمن طبیعی، سیستم روشنایی مجهز و طرح توسعه بهره‌مند است، به آبی پوشان پایتخت واگذار خواهد شد.

مدیریت ورزشگاه‌های مذکور هم اکنون در اختیار باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)